گراميداشت ياد فرماندهان مقاومت در يمن

گراميداشت ياد فرماندهان مقاومت در يمن
سه شنبه 14 دی 1400 - 10:14

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت ” حاج قاسم سلیمانی“ و ”ابومهدی المهندس“ و همرزمانشان در صنعا - پایتخت یمن - با حضور مقامات و مردم این کشور برگزار شد.

العالم - یمن

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت ” حاج قاسم سلیمانی“ و ”ابومهدی المهندس“ و همرزمانشان در صنعا - پایتخت یمن - با حضور مقامات و مردم این کشور برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم یادبود فرماندهان پیروزی ،مجاهدت این شهدا در راه کرامت و آزادگی را ستوده و بر ادامه این راه و مبارزه با زورگویی آمریکا در منطقه تاکید کردند.

عبدالعزیز بن حبتور رئیس دولت نجات در صنعا در سخنانی در این مراسم گفت: قاسم سلیمانی تجسم روح مقاومت بود که هیچ چیز نمی توانست مانع او شود . اندیشه ی او هم اکنون و پس از شهادتش به همه جا رسیده است تا در برابر طرح ظالمانه ی دشمن ، انگیزه ای برای ادامه مقاومت شود.

در این مراسم شرکت کنندگان که عکس شهیدان ” سلیمانی“ و ” ابومهدی المهندس“ را در دست داشتند شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی سر دادند.

سخنرانان هم درباره مجاهدت این شهدا در دفاع از امت اسلام و مقابله با استکبار و حمایت از فلسطین و مبارزه با تروریسم و برقراری امنیت در منطقه سخن گفتند.

محمد مفتاح ، مشاور شورای عالی سیاسی و رئیس حزب الامه در مصاحبه با العالم گفت شهیدان بزرگوار ” قاسم سلیمانی“ و ” ابومهدی المهندس“ قهرمانانه در راه دفاع از کرامت امت در برابر طرح استعماری جان خود را فدا کردند.

خالد المدانی، معاون دبیر خانه پایتخت یمن گفت با شهادت ” قاسم سلیمانی“، شعله های مقاومت در یمن و سایر کشورها بر افروخته تر شد . شهید سلیمانی در قلب همه ملتها زنده است.

حاضران در مراسم گرامیداشت شهیدان ” سلیمانی“ و ” ابومهدی المهندس“ و یارانشان بر ثبات و پایداری و ادامه راه فرماندهان شهید که درسهای بزرگی به همگان دادند تاکید کردند.

محمد الغلیسی از مسئولان محلی یمن گفت ما از این خونهای پاک که در راه مقابله با طغیانگری آمریکا و عربستان ریخته شدند پاسداری و نسل به نسل در برابر استکبارگری آمریکا مقاومت خواهیم کرد.

حضور گسترده مردم و مقامات یمن در مراسم یادبود شهید ”حاج قاسم سلیمانی“ و ”ابومهدی المهندس“ و یارانشان نشانگر ارتباط مستحکم یمن با محور مقاومت و مصمم بودن یمنی ها در طی این مسیر و مقابله با استکبار است.

پربیننده ترین خبرها