فرمانده نیروی دریایی سپاه:

حاج قاسم سلیمانی قربانی توطئه عربی، عبری و آمریکایی شد

حاج قاسم سلیمانی قربانی توطئه عربی، عبری و آمریکایی شد
سه شنبه 14 دی 1400 - 13:32

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رژیم کودک کش اسرائیل را به زانو درآورد و در نهایت قربانی یک توطئه عربی، عبری و آمریکایی شد.

العالم - ایران

سرادر پاسدار علیرضا تنگسیری روز سه شنبه در سومین همایش مرد زمانه افزود: دشمن تصور می‌کرد سردار سلیمانی با این توطئه از بین می‌رود اما کور خوانده اند چون نقش و تاثیرگذاری آن شهید بزرگوار حتی از زمان حیات ایشان نیز بیشتر و پررنگ تر شده‌است.

وی با بیان اینکه سردار دل‌ها خدایی شد بیان کرد: دشمن بداند حاج قاسم سلیمانی زنده و همچون شمشیری سخت بر سر دشمنان فرود می‌آید و چنگالی است که گلوی آنان را خواهد گرفت.

تنگسیری اضافه کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی؛ حاج قاسم‌ها را تربیت کرد و همین اقدام ایشان باعث شد دشمن از این شخصیت کینه ای همچون کینه یزیدیان از امام حسین (ع) به دل داشته باشند.

وی ادامه داد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی ۴۰ سال مبارزه کرد بخشی از این مبارزه برای دفاع از ناموس و کشور در جبهه‌های جنوب و غرب و ۲۲ سال نیز برای دفاع از کشور در آن سوی مرزها در مقابل ملحدان وابسته به آمریکا و صهیونیزم قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سردار دل‌ها به محور مقاومت جان داد و ملت‌های آزاده را دور این خیمه جمع کرد و رژیم کودک کش اسرائیل را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه هیچگاه دل حاج قاسم سلیمانی با اسرائیل این جرثومیه فساد صاف نشد گفت: سردار دل‌ها در جنگ ۳۳ روزه و مقاومت غزه نقش بسزا و دست بلندی داشت و محور مقاومت را زنده و برجسته کرد.

تنگسیری اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی از آمریکائی‌ها کینه و استکبار جهانی نیز از این سردار رشید اسلام کینه داشت و برهمین اساس با تحریک نتانیاهو؛ ترامپ جنایتکار این مرد میدان را از دنیای اسلام گرفت.

ولایتمداری مهمترین اصل مکتب حاج قاسم سلیمانی

وی در خصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: یکی از اصول مهم مکتب حاج قاسم سلیمانی ولایتمداری و پشتیبانی از ولایت بود و از جمله کسانی بود که بعد از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی مسیر خود را تغییر نداد و همواره پشتیبان ولایت بود.

تنگسیری بصیرت افزایی را دومین اصل مکتب سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: برای سردار دل‌ها هیچ کدام از خط‌های چپ و راست سیاسی مطرح نبود ایشان مرد میدان و اخلاق درعمل بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود ماندگار، زنده و رستگار شد چون با خدای خود پیمان بسته بود اظهارکرد: سردار دل‌ها برگردن تمام ادیان، اقوام و اقلیت‌ها حق داشت چون با جان خود برای آنان امنیت و آرامش به ارمغان آورد.

تنگسیری، استکبار ستیزی، اخلاص، تقوا ،حافظ جمهوری اسلامی، شجاع و نترس در مقابل دشمنان را از ویژگی‌های سردار دل‌ها عنوان کرد و گفت: همه باید از مکتب این شهید بزرگوار درس بگیریم چون ایشان نمونه در ولایت‌مداری و متنفر از خط و خط بازی سیاسی بود.

وی ادامه داد: هرچند دشمن برای نظام جمهوری اسلامی نقشه‌ها و دسیسه‌ها طراحی کرده و می‌کند اما انقلاب اسلامی به واسطه خون شهیدان محکم و پابرجا ایستاده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهدای تفحص شده اظهار کرد:استخوان‌های شهیدان این مرز بوم همچون میخی پایه های انقلاب را مستحکم و موجب عزت و اقتدار آن شده اند.

سردار سلیمانی با عمل خود مرد میدان شد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی با عمل خویش مرد میدان و کار ساز در صحنه شد.

سردار علی رزمجو افزود: شهید قاسم سلیمانی تربیت شده مکتبی است که بر پایه‌های مختلف الهی از جمله معرفت اسلامی، سیر و سلوک، احکام دینی و ولایتمداری از سوی امام راحل پایه گذاری شده بود.

وی ادامه داد: شجاعت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ثمره تهذیب نفس او بود و شکست دادن دشمن درونی و اخلاص ایشان به او جرات و شجاعت بین المللی داد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: روحیه جهادی شهید سلیمانی مبتنی بر تکلیف الهی و فرمان ولایت بود.

رزمجو یادآور شد: سردار دلها به سبیل الهی و راه مستقیم دست یافته و در این مسیر حرکت می‌کرد و در رسیدن به مقصد خداوند دست او را گرفت.

وی بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی به دنبال عمل به تکلیف و وظیفه با رعایت حدود شرعی و عمل به دستورات دین، قرآن و ولایت گام برمی‌داشت.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها