خطاب به شاهزاده عبدالرحمن؛ تو آخرین کسی هستی که می‌‎توانی ابراز وجود کنی!

خطاب به شاهزاده عبدالرحمن؛ تو آخرین کسی هستی که می‌‎توانی ابراز وجود کنی!
چهارشنبه 15 دی 1400 - 18:52

به نظر می‌رسد مُد که زمانی نُقل رقاصه‌ها بود و آنها شبکه‌های تلویزیونی سعودی را بستری مناسب برای ابراز وجود می‌دانستند اینک به شاهزاده‌هایی سرایت کرده که این رقاصه‌ها را آموزش می‌دادند و حمایت می‌کردند به‌ویژه شاهزاده عبدالرحمن بن مساعد بن عبدالعزیز آل سعود، که روز گذشته با نوشتن پیامی در توییتر تلاش کرد به نحوی ابراز وجود کند ولی این شاهزاده حتی از آن رقاصه‌ها در متقاعد کردن مخاطبانش عاجزتر بوده است.

العالم- کشکول

شاهزاده عبدالرحمن که به وضوح تلاش می‌کرد با کله کوچک خود کوه شرف، عزت، کرامت و شجاعت یعنی سیدحسن نصرالله را بکوبد ناامید و خوار و خفیف شد و دروغ و پستی خود را به وضوح علنی کرد.

شاهزاده بن مساعد، نوه کذاب ِ "ابو رغال" تلاش کرد نسب خودش را به نوه نبی اکرم نسبت بدهد و لذا از سید مقاومت خواست که بگوید که گروه وهابی داعش علیه ایران چه عملیاتی صورت داده است؟

به این شاهزاده دروغگو می‌گوییم که سیدحسن‌نصرالله پاسخ تو و امثال تو را نمی‌دهد و ما نیز به تو پاسخی نمی‌دهیم. ولی برای اینکه دروغ و تلاش مضحک تو را برای نسبت دادن داعش به ایران، برملا کنیم فقط به دو مورد از ده‌ها حملات تروریست‌های داعشی به ایران اشاره می‌کنیم که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشتند. حمله نخست به ساختمان مجلس شورای اسلامی در تهران، و دومین حمله نیز به مرقد مطهر امام خمینی، رهبر انقلاب اسلامی در جنوب تهران بود و طی این دو حمله، ده‌ها تن از شهروندان ایرانی شهید و یا زخمی شدند.

این شاهزاده با حماقتی توصیف‌ناپذیر تلاش می‌کند مخاطبانش را متقاعد کند که داعش هیچ ارتباطی با سعودی‌ها ندارد؛ زیرا این گروه تررویستی به منافع عربستان سعودی حملاتی را صورت داده است! در حالی‌که او فراموش کرد که رژیم سعودی در کانال‌های تلویزیونی خود و مساجد از شیوخ وهابی که به جهاد در عراق و سوریه و جمع‌آوری میلیون‌ها دلار به داعش فتوا می‌دادند، استقبال می‌کرد.

نمی‌توان داعش را از سعودی و وهابیت مجزا دانست اگر آل سعود و وهابیت نبودند داعش پدید نمی‌آمد، و اگر آل سعود و وهابیت نبودند القاعده و دیگر گروه‌های تروریستی تکفیری به‌وجود نمی‌آمدند. حال تلاش برای توجیه این مساله که چون داعش به منافع سعودی حمله کرده، لذا این گروه تروریستی هیچ ارتباطی با این رژیم ندارد تلاشی مذبوحانه از سوی دروغگویان و احمق‌هاست و اینگونه می‌توان گفت که سحر ساحران به خودشان بازگشته است.

پربیننده ترین خبرها