دعوای توییتری شاهزاده سعودی و فرزند سعد الجبری بر سر بن سلمان

دعوای توییتری شاهزاده سعودی و فرزند سعد الجبری بر سر بن سلمان
يکشنبه 12 دی 1400 - 18:29

عبد الرحمن بن مساعد، شاهزاده سعودی با خالد الجبری، فرزند سعد الجبری، مشاور امنیتی سابق آل سعود در توییتر به جنگ لفظی پرداخت.

العالم - عربستان سعودی

خالد الجبری در چندین توییت به مقایسه برخورد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با محمد بن سلمان، ولی عهد سعودی و شیخ محمد بن زاید، ولی عهد ابو ظبی و شیخ تمیم بن احمد، امیر قطر پرداخت.

وی در یکی از این توییت ها نوشت: "بعد از گذشت یک سال محمد بن سلمان همچنان به دنبال راه و روزنه ای برای یک گفتگوی تلفنی با بایدن می گردد .. در مقابل شاهد آن هستیم که دولت آمریکا در ماجرای توطئه علیه یک مسئول سابق، با اقتدار به حمایت از اسرار امنیت ملی این کشور می پردازد.. کشورهای بزرگ تفاوت بین دولتمردان واقعی و کودکان را تشخیص می دهند".

وی افزود: "از جمله مصادیق اینکه دولت بایدن بین سیاستمداران واقعی و کودکان تفاوت قائل است این است که وی حاضر نشد با بن سلمان گفتگو کند با این بهانه که جز با همتای خود یعنی ملک سلمان گفتگو نخواهد کرد.. در حالی که همین بایدن بارها با شیخ محمد بن زاید، (ولی عهد امارات) صحبت کرده است."

در مقابل عبد الرحمن بن مساعد در پاسخ به توییت های خالد الجبری نوشت: "پدر محترم شما یک خلافکار بود به همین دلیل فرار کرد.. او جاسوس آمریکاست به همین دلیل دولت آمریکا تمام توان خود را برای حفاظت از اسرار امنیت ملی خود به کار گرفته است. همه ما جزئیاتی را می دانیم که افشایش به نفع شما و امثال شما نیست .. بگذارید دهانمان بسته بماند..."

پربیننده ترین خبرها