بررسی تقویت همکاری‌ها در دیدار هیات اردنی با وزیر سوری در دمشق

بررسی تقویت همکاری‌ها در دیدار هیات اردنی با وزیر سوری در دمشق
جمعه 17 دی 1400 - 22:35

هیاتی از اتاق بازرگانی اردن در سفر رسمی به دمشق با وزیر گردشگری این کشور راه‌های تقویت همکاری‌های بین دو کشور را بررسی کردند.

العالم _ سوریه

هیاتی از اتاق بازرگانی اردن با وزیر گردشگری سوریه راه‌های تقویت همکاری‌های گردشگری بین دو کشور و مهم‌ترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سوریه را بررسی کرد.

«محمد رامی رضوان مرتینی» وزیر سوریه با هیات اردنی در خصوص روند تبادل گروه‌های توریستی، ارائه تسهیلات لازم و هماهنگی با شرکت‌های گردشگری و مسافرتی دو کشور برای تهیه برنامه‌های گردشگری که شامل تمامی مولفه‌های گردشگری باشد، گفت‌وگو کرد و دو طرف بر اهمیت همکاری بین دو کشور در حوزه گردشگری به دلیل نقش فعال آن در حرکت چرخ اقتصاد تاکید کردند.

نائل کباریتی، رئیس اتاق بازرگانی اردن نیز با تاکید بر عمق روابط بین مردم سوریه و اردن، بر اهمیت همکاری با اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه که باعث ایجاد مرحله پیشرفته ای از روابط اقتصادی بین این دو کشور می شود، تاکید کرد.

فعالیت های نمایشگاه تجارت و خدمات اردن از دو روز پیش توسط وزارت اقتصاد و تجارت خارجی سوریه با همکاری اتاق بازرگانی اردن و اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه در محل نمایشگاه های دمشق برگزار شد و بیش از ۶۰ شرکت تخصصی اردنی و ۱۳۵ تاجر و اقتصاددان اردنی در آن شرکت دارند.

فارس

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها