ادامه واکنش های مردمی به جنایت های ائتلاف متجاوز؛

درخواست برگزاری تجمع های اعتراض آمیز در برابر سفارت امارات و عربستان

درخواست برگزاری تجمع های اعتراض آمیز در برابر سفارت امارات و عربستان
يکشنبه 3 بهمن 1400 - 19:23

واکنش‌های مردمی به جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن همچنان ادامه دارد؛ بسیاری از اقلیت های یمنی خارج از کشور خواستار برگزاری تجمعات اعتراض آمیز در برابر سفارت عربستان و امارات شدند.

العالم ـ یمن

اقلیت های یمنی خارج از کشور به منظور محکومیت جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی و بازخواست رژیم امارات و عربستان، خواستار برگزاری تجمع های اعتراض آمیز در برابر سفارتهای آنها در کشورهای مختلف شدند شدند.

برخی کشورها مانند لبنان و بحرین و نیز غزه شاهد تجمع های اعتراض آمیز در محکومیت جنایتهای ائتلاف متجاوز شده و خواستار توقف فوری جنگ علیه یمن شدند.

از سوی دیگر دهها نهاد بین المللی و کمک رسانی نیز خواستار بازخواست عاملان این جنایت و تشکیل کمیته حقیقت یاب شدند.

همزمان با جنایت های متجاوزان سعودی و اماراتی علیه ملت یمن، شبکه اینترنت در سرتاسر این کشور قطع شد؛ ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی نیز به تشدید حملات خود در شبوه و مارب ادامه داد؛ نیروهای یمنی اما اعلام کردند که با اقدامات مزدوران سعودی در منطقه عین در استان شبوه مقابله کردند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای یمنی با حملات گسترده مزدوران با پشتیبانی هوایی ائتلاف متجاوز در 24 ساعت گذشته مقابله کردند و در این عملیات بیش از 120 نفر از مزدوران کشته و یا زخمی شدند و بیش از ده خودروی زرهی منهدم گشت.

پربیننده ترین خبرها