کارشناس نظامی: سراسر جغرافیای امارات در تیررس موشک های یمن قرار دارد

دوشنبه 4 بهمن 1400 - 14:56

کارشناس مسائل نظامی یمن گفت که عملیات "توفان یمن 2"، میزان آمادگی و توان بازدارندگی ارتش یمن در مقابل هر نوع تجاوزی به این ملت را نشان داد.

العالم - یمن

عابد محمد الثور، کارشناس مسائل نظامی یمن، در گفتگو با شبکه خبری العالم در بخش خبری ویژه پوشش عملیات نیروهای یمنی در عمق خاک امارات و عربستان خاطرنشان کرد، که امارات باید بفهمد که این توانایی وجود دارد که میزان قدرت ملت یمن بر اساس میزان تحرکات خصمانه دشمن و پشتیبانی رژیم صهیونیستی و آمریکا از آن برود در این مسیر هیچ چیزی نمی تواند کشورهای متجاوز را از موشک های یمن در امان نگه دارد.

این کارشناس نظامی گفت که امارات نخستین هدف نظامی ارتش یمن است. قدرت نیروهای یمنی و کمیته های مردمی و توان تسلیحاتی ان به حدی رسیده است که می توانند همزمان چندین هدف را مورد حمله قرار دهند.

عابد الثور خاطرنشان کرد که نیروهای یمنی با حمله به عمق خاک امارات، به این کشور ثابت کردند که در پاسخ به جنایات امارات، سراسر جغرافیای این کشور در تیررس موشک های یمن قرار دارد.

نیروهای مسلح یمن امروز (دوشنبه) حمله گسترده ای را به عمق خاک عربستان و امارات آغاز کرده و مراکز استراتژیک و نظامی این دو کشور را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها