قدوره فارس: رژیم صهیونیستی باید تحت فشار واقعی قرار گیرد تا در محاسباتش تجدیدنظر کند

قدوره فارس: رژیم صهیونیستی باید تحت فشار واقعی قرار گیرد تا در محاسباتش تجدیدنظر کند
سه شنبه 5 بهمن 1400 - 19:45

رییس باشگاه اسیران فلسطینی تاکید کرد که رژیم صهونیستی می بایست تحت فشار واقعی قرار گیرد تا این رژیم در محاسبات خود و در سیاست هایش بویژه در قبال مساله اسیران و اسیران بیمار تجدید نظر کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

قدوره فارس در گفتگو با خبرنگار العالم در فلسطین اشغالی گفت: مساله ناصر ابوحمید مستلزم یک فشار واقعی علیه رژیم صهیونیستی است؛ اما اگر مساله فقط محدود به طرح مطالبات باشد، ما می توانیم تا سالیان درازی مطالبات خود را مطرح کنیم و رژیم صهیونیستی از اجابت کردن آنها امتناع کند اما در واقع مساله اسیران به اعمال فشارهایی واقعی نیاز دارد تا این رژیم ناچار شود در محاسبات و سیاست های خود تجدید نظر کند.

اسیر ابوحمید با مرگ دست و پنجه نرم می کند

ناصر ابوحمید از اردوگاه الامعری برادر شهید است و 4 برادر دیگرش نیز به همراه او در زندانهای اسراییلی بسر می برند.

ابوحمید که در انتفاضه نخست به "شیر نقابدار" معروف بوده است، در هفته های اخیر در صدر اخبار قرار گرفت زیرا به سرطان مبتلا شده است و رژیم صهیونیستی از درمان او امتناع می کند. این اسیر فلسطینی اینک به کما رفته و بین مرگ و زندگی است.

فلسطینیانی که امروز بنا به دعوت نیروهای ملی و اسلامی و نهادهای حقوق بشر در مقابل اردوگاه پناهندگان الامعری برای همبستگی با ابوحمید تحصن کرده اند، امیدوارند که اخبار جدید از وضعیت این مبارز فلسطینی دریافت کنند؛ اما برادر او می گوید که ابوحمید به یک اسکلت تبدیل شده است و به هیچ درمانی پاسخ نمی دهد.

به نظر می رسد که زبان خواهش دیگر گوش شنوایی نزد رژیم اشغالگر ندارد؛ بلکه این رژیم بر اعدام ابوحمید اصرار دارد.

مساله ناصر ابوحمید اوضاع را نه فقط در کرانه باختری بلکه در تمام فلسطین به مرحله انفجار می رساند.

پربیننده ترین خبرها