ازسرگیری روند حل و فصل سوری‌ها در درعا

ازسرگیری روند حل و فصل سوری‌ها در درعا
پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 - 12:14

روند حل و فصل جدید در شهر درعا سوریه برای کسانی که از این روند جا مانده بودند آغاز شد.

العالم - سوریه

منابع سوری از آغاز روند حل و فصل جدید در شهر درعا خبر دادند. خبرنگار سانا در این زمینه گزارش داد که طرف‌های مربوطه از آغاز روند حل و فصل جدید در درعا خبر داده‌اند تا فرصتی باشد برای کسانی که پیش از این نتوانسته بودند اوضاع خود را حل و فصل کنند.

همچنین روند حل ‌و فصل فراگیر وضعیت تعدادی از شهروندان غیر نظامی سوری که مشمول افراد تحت تعقیب و سربازان فراری از خدمت، از هفته گذشته در مراکز دیرالزور و سبخه واقع در حومه شرقی رقه ادامه دارد.

خبرنگار سانا گزارش داد: علیرغم سردی هوا و مانع‌تراشی‌ها و اقدامات شبه نظامیان (قسد) علیه شهروندان در مناطق جزیره برای جلوگیری از رسیدن آنان به مراکز، ده‌ها شهروند به مراکز دیرالزور وسبخه در رقه مراجعه کرده تا وضعیت خود را حل و فصل کنند.

شیوخ و بزرگان عشایر به خبرنگار سانا تاکید کردند که این حل و فصل‌ها فرصتی ارزشمند برای همه سوری‌ها جهت بازگشت به زندگی عادی خود است تا همچنین در بازسازی سوریه سهیم باشند.

شماری از افرادی که وضعیت آنها حل و فصل شده است، در گفت و گو با خبرنگار سانا با بیان اینکه این حل و فصل‌ها به راحتی و بدون هیچ مانعی انجام می‌شود، گفتند که این حل و فصل ها یک فرصت عالی است برای آنان تا بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند و در ساختن و دفاع از میهن خود نقش فعال داشته باشند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها