شادی شهروندان تهرانی از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ + فیلم

پنج‌شنبه 7 بهمن 1400 - 21:06

مردم تهران پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی عراق و قطعی شدن صعود آن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند و آن را جشن گرفتند.

العالم - ایران / ورزشی

مردم تهران شامگاه پنجشنبه هفتم بهمن ماه پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق به خیابان‌های تهران از جمله خیابان و میدان ولیعصر، میدان تجریش، خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی و میدان آزادی آمده‌اند تا این شادی را با یکدیگر به اشتراک گذارند.

سردی هوا سبب شده تا اغلب مردم در خودروها حضور داشته و پرچم ایران را از پنجره‌های خود به اهتزاز درآورند اما هستند کسانی که در پیاده روها نیز حضور دارند و بین مردم شیرینی پخش می کنند.

بارش باران نیز مانع از حضور مردم در خیابان های تهران نشده است و تعداد زیادی از مردم اعم از مردان و زنان و کودکان به همراه خانواده‌های خود با خواندن سرودهای حماسی و تکان دادن پرچم کشورمان به ابراز شادمانی می پردازند.

پس از پیروزی تیم ملی ایران در برابر تیم ملی عراق و صعود به جام جهانی، به دلیل نورافشانی در ورزشگاه آزادی، آسمان مناطق غرب تهران روشن و نورافشان شده است.

معابر میدان آزادی و فلکه دوم صادقیه به دلیل حضور مردم با ترافیک سنگین مواجه شده و خودروها و موتور سواران با بوق های ممتد و در دست داشتن پرچم ایران و عابران پیاده نیز با به صدا درآوردن بوق شیپور در حال جشن و سرور هستند.

همچنین به همین مناسبت ویدیو مپینگ پرچم ایران در میدان آزادی اجرا شد و مجسمه مرمرین برج آزادی به رنگ پرچم سه رنگ ایران درآمد.

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی عراق برای سومین دوره متوالی و در مجموع ششمین دوره به جام جهانی صعود کرد و به عنوان اولین تیم آسیایی بعد از قطر میزبان در این رویداد بین المللی حضور خواهد یافت.

پربیننده ترین خبرها