دریادار تنگسیری: دشمن حق ندارد حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار بگیرد

دریادار تنگسیری: دشمن حق ندارد حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار بگیرد
دوشنبه 11 بهمن 1400 - 17:32

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی‌ها می‌ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب‌های سرزمینی ما شود و حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار بگیرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش سپاه نیوز، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در یادواره ۲۲۴ شهید شهرستان سیاهکل، حضور در مجالس شهدا را به دعوت خود شهدا دانست و اظهار کرد: حضور در مجالس شهدا به معنی سلام بر شهداست و شهدا زمانی که ما نیازمند هستیم پاسخ ما را می‌دهند.

وی شهدا را لنگرگاه انقلاب اسلامی دانست و افزود: در آستانه چهل‌و چهارمین سال انقلاب اسلامی هستیم و این ایام به شهدا تعلق دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدا با خدا عهد بستند، گفت: انقلاب اسلامی میراث شهداست و وظیفه داریم از میراث شهدا حراست کنیم؛ همچنین مطالعه وصیتنامه‌های شهدا ضرورت دارد.

دریادار تنگسیری گفت: پشتیبانی از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه و توجه به نماز و حفظ حجاب را از محورهای وصایای شهدا دانست و عنوان کرد: مادامی که با شهدا و در مسیر شهدا هستیم، هیچ دشمنی جرات ندارد به ما ضربه بزند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه باید از شهدا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را بیاموزیم، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و به ایرانی بودن خودمان افتخار کنیم.

وی رمز ایستادگی شهدا در برابر دشمن را با خدا بودن دانست و گفت: مادامی که خدا را داریم، از دشمنان واهمه نداریم و همه این تحریم‌ها و تهدیدات و مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرده، برای پیامبر(ص) نیز وجود داشت و به برکت خون شهدا از این آزمون ها پیروز بیرون خواهیم آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه جوانان سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی همواره برای عزت کشور ایثار و فداکاری می‌کنند، متذکر شد: امروز اگر رزمندگان اسلام در دریا مقابل آمریکایی‌ها می‌ایستند، برگرفته از ارواح پاک شهداست و دشمن حق ندارد وارد آب‌های سرزمینی ما شود و حتی در آب‌های تحت نظارت ما قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توسل به شهدا و ادامه دادن راه آنان، اضافه کرد: باید از انقلاب و رهبری پشتیبانی کنیم تا پرچم شهدا را به دست امام زمان(عج) برسانیم.

پربیننده ترین خبرها