دیدار معاون برون مرزی صداوسیما با مشاور بشار اسد| نوروزی: مبارزه غرب با رسانه ما، نشانگر تأثیرگذاری قدرتمند آن در محافل اجتماعی غربی است/ شعبان: بهترین راه انتقام شهادت حاج قاسم، تقویت راه سردار است

دیدار معاون برون مرزی صداوسیما با مشاور بشار اسد| نوروزی: مبارزه غرب با رسانه ما، نشانگر تأثیرگذاری قدرتمند آن در محافل اجتماعی غربی است/ شعبان: بهترین راه انتقام شهادت حاج قاسم، تقویت راه سردار است
دوشنبه 18 بهمن 1400 - 21:14

مشاور ریاست جمهوری سوریه در دیدار با معاون برون‌مرزی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد ایران در مذاکرات لغو تحریم‌ها در وین پیروز خواهد شد.

العالم - سوریه

احمد نوروزی معاون برون‌مرزی صداوسیما جمهوری اسلامی ایران با بثینه شعبان مشاور ویژه بشار اسد ریاست جمهوری سوریه دیدار و درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از شعبان گزارش داد که بُعد رسانه‌ای در جنگ محور مقاومت و شرق از یک سو با کشورهای غربی، بسیار مهم و اساسی است و نقش مکمل سیاست و اقتصاد به شمار می‌رود.

مشاور بشار اسد تأکید کرد که باید از طریق تمرکز بر کیفیت محتوای رسانه‌ای، طرحها و مسیرهای جدیدی برای مخاطب غربی در نظر گرفت.

وی همچنین گفت که ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای، با جنگ چند وجهی روبروست..

وی با بیان اینکه اهمیت هماهنگی در زمینه اطلاع‌رسانی، کمتر از هماهنگی در سایر زمینه‌ها نیست، گفت که باید برای دفاع از حقوق و مسائل خود، طرحهای لازم را طراحی و تلاش زیادی به کار گرفت تا تبادل افکار صورت گیرد.

شعبان ضمن ابراز اطمینان نسبت به اینکه ایران در مذاکرات هسته‌ای، پیروز خواهد شد، خاطر نشان کرد: «ما نیازمند برنامه‌ریزی علمی و هدفمند هستیم تا به چشم‌اندازی دست پیدا کنیم که جنبه عملی پیدا کند... همچنین باید بُعد فرهنگی و هنری را در این زمینه، دخیل کرد».

نوروزی نیز گفت که سوریه در رسانه‌های ایران، جایگاه ویژه‌ای دارد و تهران یقین دارد که سوریه در جنگ، پیروز خواهد شد.

وی تأکید کرد که رسانه‌، بخشی از امنیت ملی و بخش اصلی حکومت است.

وی با بیان اینکه جنگ با امپراتوری رسانه‌ای غرب، ادامه دارد و متوقف نخواهد شد، تأکید کرد: «مبارزه غرب با رسانه ما، نشانگر تأثیرگذاری قدرتمند آن در محافل اجتماعی غربی است. باید طرحهای مشترکی برای تداوم و توسعه رسانه به کار گرفته شود. ایران نیز در مذاکرات هسته‌ای بر رفع کامل تحریمها تأکید دارد».

در همین ارتباط، مشاور بشار اسد درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفته بود: حاج قاسم یک امت بود.. بهترین راه انتقام، تقویت راه سردار است...از ملت ایران سپاسگزاریم».

پربیننده ترین خبرها