سلاح‌های مقاومت، اشغالگران را میخکوب خواهد کرد!

پنج‌شنبه 21 بهمن 1400 - 20:31

رئیس حزب جریان عربی لبنان گفت که حجم پاسخگویی و محاصره رژیم صهیونیستی توسط محور مقاومت به دلیل افزایش توانمندی های این محور بیشتر شده است؛ علاوه بر آنکه رژیم صهیونیستی اعتبارش را از دست داده و با بحران موجودیت مواجه است.

العالم – لبنان

شاکر البرجاوی، رئیس حزب جریان عربی لبنان در گفت و گو با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم گفت: بدون شک سال 2006 نقطه عطف تاریخی بسیار مهمی بود، پس از آن سال شهید عماد مغنیه گفت «آن زمان که دشمن می توانست هر موقع که اراده می کند جنگ به راه بیندازد، دیگر تمام شده است». همان سال دشمن با موشک‌های کورنت مقاومت و نابود شدن تانک‌هایش غافلگیر شد.

وی افزود: مقاومت مدتهاست می گوید ابزارهای زیادی برای غافلگیر کردن دشمن دارد و سید حسن نصرالله نیز مدتی است از غافلگیری در نبردهای آتی صحبت می کند.

به گفته البرجاوی، مقاومت از سال 2000 تا این لحظه، نه فقط توسعه توانمندهای خود را متوقف نکرده بلکه توانمندی هایش به خاطر تجربیاتی که در سوریه به دست آورده، بیشتر شده است، به گونه ای که امروز مقاومت زرادخانه ای عظیم از سلاح های مدرن در اختیار دارد و علاوه بر آن سید حسن نصرالله درباره پدافند هوایی به عنوان بخشی از ابزارهای مقاومت که دشمن را غافلگیر خواهد کرد، سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه رویارویی نظامی، پایان رویارویی سیاسی و جنگ روانی است، تاکید کرد سید حسن نصرالله همواره در این زمینه از دشمن جلوتر است، به ویژه که مردم رژیم صهیونیستی بیش از آنکه حرفهای رهبرانشان را باور داشته باشد، حرفهای سید را باور می کنند؛ آنها می دانند که رهبر مقاومت صادقانه و عملیاتی سخن می گوید.

برجاوی تصریح کرد: امروز دیگر فقط میدان جنگ وجود ندارد، بلکه یک محور مقاومت وجود دارد که سید فرمانده آن است، محوری که از باب المندب تا سوریه، عراق و فلسطین امتداد دارد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی کاملا می داند که این محور دارای بیش از 500 هزار موشک است که هر روز بر تعداد موشک‌هایی که به طرف رژیم صهیونیستی نشانه رفته افزوده می شود، لذا دشمن هر قدر گنبد آهنین یا سپر موشکی داشته باشد، تحمل دریافت این تعداد موشک را ندارد.

البرجاوی گفت: حجم پاسخگویی به دشمن صهیونیستی و محاصره آن بیشتر شده و این رژیم در گستره جغرافیایی وسیعتری توسط رزمندگان مقاومت که توانمندی بسیار بالایی دارند، محاصره شده است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ 2006، موشک‌ها ابتدایی بودند، اما امروز موشک‌های نقطه زن با کلاهک‌های موجود است که وزن آن به 500 کیلوگرم می رسد لذا دشمن توانایی جنگیدن ندارد و به هیچ عنوان قادر به مقابله با محور مقاومت نیست.

البرجاوی گفت که نگرانی دیگر رژیم صهیونیستی، بمب جمعیتی فلسطینی در اراضی 1948 یا افزایش جمعیت فلسطینیان ساکن اسرائیل است به همین دلیل دشمن ناتوان تر از آن است که بخواهد با محور مقاومت درگیر شود.

پربیننده ترین خبرها