بنت در منامه... کسانی که انقلاب بحرین را بدنام کردند، شهامت عذرخواهی دارند؟

بنت در منامه... کسانی که انقلاب بحرین را بدنام کردند، شهامت عذرخواهی دارند؟
دوشنبه 25 بهمن 1400 - 22:47

دور از اخلاق و ارزش‌های مردانگی است اگر کسانی‌ که انقلاب ملت بحرین طی 11 سال اخیر را بدنام کرده و اتهامات ناروا را به آن نسبت داده و همچنین ملت بحرین را به "خیانت و وابستگی" متهم کرده‌اند، رسما و علنا از ملت بحرین عذرخواهی نکنند.

العالم - کشکول

امروز کسانی‌که با رویکردهای طایفه‌گرایانه و کینه‌توزانه، ملت بحرین را به "خیانت و وابستگی" متهم کرده‌اند، در انظار عمومی حاضر شوند و از همان منبرهایی که تصویر ملت مسلمان و آزاده بحرین را در مقابل افکار عمومی جهام خدشه‌دار کرده‌اند، باید درباره رژیم بدوی آل خلیفه نیز اظهارنظر کنند که با رژیم اسرائیل که دشمن جهان عرب و جهان اسلام و غاصب قدس و قاتل کودکان و زنان فلسطینی به‌شمار می‌رود، عادی‌سازی و برای نفتالی بنت، تروریست جنایتکار (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) در یازدهمین سالروز انقلاب بحرین، در منامه فرش قرمز پهن می‌کند.

خائن کیست؟ ملت بحرین، که با برگزاری تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز خواستار عدالت و آزادی هستند و استبداد، نژادپرستی و تبعیض را رد می‌کنند یا حکومت نظامی آل خلیفه، که فقط به عادی‌سازی خفت‌بار با صهیونیست‌ها اکتفا نکرد بلکه پیشتر از "بنی گانتز"، جنایتکار جنگی و امروز نیز از نفتالی بنت استقبال کرد و با آنها توافقنامه ننگینی برای حضور دائمی افسران "اسرائیلی" در بحرین امضا کرد تا براساس آن با ناوگان پنجم آمریکا، و رژیم تل‌آویو و حکومت نظامی آل خلیفه هماهنگی ایجاد کند.

ما مطمئنیم که این فرقه‌گراها شهامت عذرخواهی را ندارند، بنابراین اکنون می‌بینیم که سکوت کرده‌اند، سکوت آنها به این دلیل است که می‌دانند در رژیم صهیونیستی دوستانی دارند لذا همچنان به دروغ‌ پردازی علیه انقلاب مردم بحرین و اتهامات زدن به آن ادامه می دهند مانند این ادعاهای دروغین که انقلاب مردم بحرین از طرف ایران یا حزب‌الله حمایت می‌شود و اینکه قرار یافتن بحرین در معرض تهدید ایران باعث شد منامه مجبور به ائتلاف با رژیم اسرائیل کند تا بتوانند خیانت، مزدوری و وابستگی ذلیلانه خود را توجیه کنند.

شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرین به مناسبت 14 فوریه سالگرد انقلاب بحرین در سخنانی به نفوذ رژیم صهیونیستی در کشورش اشاره کرد و گفت: این وظیفه سنگینی برای هر مسلمان غیور در بحرین و سایر کشورهای اسلامی است. این وظیفه همان ایستادن در مقابل سیاست ظالمانه‌ای است که می‌خواهد ما بخشی از اسرائیل باشیم و هر روز به این رژیم قدرت می بخشد تا به خاک، انسان، عزت و دین بحرین و امت سیطره یابد. هر روز می بینیم که آل خلیفه به خواسته های رژیم ظالم صهیونیستی تن می‌دهد و بحرین مانند فلسطین در مسیر اشغال کامل از سوی رژیم قرار دارد، حتی آل خلیفه به خواسته های رژیم صهیونیستی و آمریکا تن داد تا یک افسر ارشد ارتش اسرائیل، هدایت حرکت استعماری تجاوزکارانه علیه بحرین را مستقیما و از نزدیک به عهده داشته باشد، دیگر چیزی نمانده که کاملا اشغال و از امت جدا و به بخشی از رژیم صهیونیستی تبدیل شویم و حتی بخشی از روند جنگ علیه امت شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها