شیخ قاسم: مخالفت مردم بحرین با سفر بنت به منامه  

شیخ قاسم: مخالفت مردم بحرین با سفر بنت به منامه  
سه شنبه 26 بهمن 1400 - 21:01

آیت الله "شیخ عیسی قاسم" یکی از روحانیون  بحرینی درباره سفر "نفتالی بنت" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین تاکید کرد: مردم بحرین با حضور صهیونیست ها در کشور خود مخالف بوده و به مقاومت ادامه می دهند.

العالم- بحرين

پایگاه "مراه البحرین" امروز سه شنبه،به نقل از شیخ قاسم درباره سفر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: نفتالی بنت، در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام می گوییم ای دشمن سرسخت حتی با یک لحظه حضورت در بحرین مخالف هستیم بحرین به شدت تو را رد می کند. ائتلاف 14 فوريه و مردم سرافراز بحرين همگي در برابر حضور تو مقاومت مي كنند

شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، بر مخالفت با نشست نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمد بن عیسی، پادشاه بحرین تایید کرد.

الدیهی در نشست همبستگی جمعیت الوفاق بحرین که روز دوشنبه در حومه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: ما با نشست خنده دار پادشاه بحرین با نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخالف هستیم.

وی تاکید کرد: ما به عنوان مردم بحرین از آرمان فلسطین حمایت کرده و هیچ گونه عادی سازی با اشغالگران اسرائیلی را نمی پذیریم.

نفتالی بنت پیشتر در اولین سفر رسمی به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین وارد منامه پایتخت بحرین شد و مورد استقبال عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین قرار گرفت..

این دیدار تقریباً یک سال و نیم پس از پیوستن بحرین به کاروان عادی سازی خائنانه انجام می شود، زیرا عادی سازی اواسط سپتامبر 2020 در کاخ سفید انجام شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها