یورش صهیونیست ها به زندان نفحه/ تشدید حملات علیه اهالی شیخ جراح

یورش صهیونیست ها به زندان نفحه/ تشدید حملات علیه اهالی شیخ جراح
سه شنبه 3 اسفند 1400 - 09:24

نیروهای ویژه اداره زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی به بخش ۱۰ زندان نفحه یورش بردند و به ضرب و جرح اسرای فلسطینی اقدام و برخی از آنان را به سلول های انفرادی منتقل کردند.

العالمفلسطین اشغالی

سخنگوی دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی دوشنبه شب گفت که تعداد زیادی از نیروهای سرکوبگر صهیونیست به بخش ۱۰ زندان نفحه یورش بردند و این یورش به دنبال درگیری « احمد عبیده» اسیر فلسطینی با دو زندانبان صهیونیست صورت گرفت.

ابوشرخ به خبرنگاران گفت : احمد عبیده به شدت از سوی دو زندانبان صهیونیست مورد ضرب و جرح قرار گرفته و زندانبانان وی را بدون لباس و غذا و در شرایط سرمای سخت به سلول انفرادی منتقل کردند.

خبر دیگر از فلسطین اینکه،‌ نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین به اهالی محله شیخ جراح در قدس اشغالی و فعالان صلحی که با آنان اعلام همبستگی کردند، حمله ور شدند که درنتیجه، عده زیادی از آنان مجروح و یکی از آنان به بیمارستان منتقل شد.

بنا به گفته برخی منابع در قدس اشغالی، حمله نیروهای اشغالگر به زنان ، مردان ، جوانان و کودکان در محله شیخ جراح وحشیانه بود و دراین حمله شمار زیادی از آنان زخمی شدند.

اهالی شیخ جراح و برخی از فعالان صلح نماز مغرب را نزدیک منزل خانواده السعو که از سوی مسئولان اسرائیلی به کوچانده شدن تهدید شده است، اقامه کردند.

به دنبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر در محله شیخ جراح در قدس ،‌ اوضاع این منطقه برای نهمین روز متوالی ناآرام است.

اقدام «ایتمار بن غفیر» عضو تندروی کنست اسرائیل مبنی بر افتتاح دفتری برای خود در محله شیخ جراح که اقدامی تحریک آمیز به شمار می رود و به زعم وی برای حمایت از شهرک نشینان صورت می گیرد، بر وخامت اوضاع محله شیخ جراح افزوده است.

صدها خانواده فلسطینی در محله شیخ جراح با خطر کوچانده شدن اجباری از منازل خود به منظور اجرای طرح های شهرک نشین روبرو هستند و شهرک نشینان همچنان با حمایت نیروهای رژیم اشغالگر به حملات خود علیه اهالی این منطقه ادامه می دهند.

پربیننده ترین خبرها