شهادت دو جوان فلسطینی در یورش شبانه به اردوگاه+عکس و فیلم

شهادت دو جوان فلسطینی در یورش شبانه به اردوگاه+عکس و فیلم
سه شنبه 10 اسفند 1400 - 09:54

جوان ۲۲ ساله به همراه جوان ۱۹ ساله در یورش شبانه رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه فلسطینیان شهید شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع رسانه‌ای در فلسطین و رژیم صهیونیستی از شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «عبدالله الحصری» و «شادی نجم» در یورش شبانه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

بنا بر گزارشی که برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «تایمز اسرائیل» روز سه شنبه (امروز) مخابره کردند، در حمله شب گذشته نظامیان این رژیم به یک اردوگاه فلسطینیان واقع در نزدیکی شهر جنین در کرانه باختری، دو جوان ۱۹ و ۲۲ ساله شهید شدند.

«شادی نجم» شهید فلسطینی

طبق ادعای پلیس رژیم صهیونیستی، ماجرا وقتی شروع شد که نیروهای پلیس مرزی مخفی این رژیم تلاش کردند یک «مظنون به ترور» را در اردوگاه فلسطینیان بازداشت کنند اما با تیراندازی مواجه شدند.

پلیس رژیم اشغالگر قدس ادعا کرد، به دنبال این تیراندازی نیروهای این رژیم هم آتش گشوند و مظنون را دستگیر کردند اما یک بار دیگر خودروی حامل آنها هدف تیراندازی قرار گرفت و این نیروهای اسرائیلی هم دوباره به عاملان حمله آتش گشودند.

شادی نجم

مقام‌های این رژیم همچنین مدعی شدند، به هنگام خروج نیروهای صهیونیست از اردوگاه ده‌ها نفر از فلسطینیان با سنگ، کوکتل مولوتوف و نارنجک به آنها حمله کردند و آنها در جواب «شروع به تیراندازی کردند».

رسانه‌های فلسطینی خبر دادند در جریان یورش شبانه نیروهای رژیم صهیونیستی به این اردوگاه، «شادی نجم» ۱۹ ساله و «عبدالله الحصری» ۲۲ ساله به شهادت رسیدند. به دنبال شهادت این دو جوان، خیل عظیمی از ساکنان اردوگاه در مراسم تشییع شرکت کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند.

شهید «عبدالله الحصری»

عبدالله الحصری»

پربیننده ترین خبرها