عصائب اهل الحق: ادله متعددی درباره حضور موساد در اقلیم کردستان داریم

عصائب اهل الحق: ادله متعددی درباره حضور موساد در اقلیم کردستان داریم
دوشنبه 23 اسفند 1400 - 15:13

سعد السعدی عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت «عصائب اهل الحق» عراق امروز (دوشنبه) با ابراز شگفتی از اظهارات برخی مسئولان اقلیم کردستان عراق درباره نبود پایگاه جاسوسی موساد در این اقلیم گفت: ادله و واقعیت ها عکس این ادعاها را ثابت می کند.

العالم ـ عراق

السعدی در گفت و گویی مطبوعاتی تاکید کرد: اظهارت برخی مسئولان اقلیم کردستان عراق با ادعای نبودن پایگاه جاسوسی موساد در این اقلیم عجیب است، زیرا دلایل، استنادات و واقعیت خلاف این را نشان می دهد. حضور پایگاه و عناصر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق معروف و آشکار است و اظهارات مسئولان اقلیم با انکار وجود موساد در شمال عراق واقعا شگفت آور است.

به گفته السعدی، «وقایع ملموسی در کنار ادله وجود دارد که عکس ادعای مقامات اقلیم کردستان را اثبات می کند و نمونه آن کتفرانس عادی سازی روابط است که چند ماه پیش در اربیل با حمایت دستگاه های امنیتی اقلیم کردستان عراق برگزار شد و نمونه دیگر روایت ایرانی است که ثابت کرد پهپادهای اسرائیلی از داخل اقلیم کردستان اقدام به بمباران تاسیسات نظامی ایران در کرمانشاه کرده اند».

عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق افزود: اگر بخواهیم از هر دخالتی در حاکمیت عراق جلوگیری کنیم باید به حضور اشغالگران آمریکایی، اسرائیلی و ترکیه ای در عراق پایان دهیم تا حافظ امنیت و حاکمیت کشورمان باشیم.

دو پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق بامداد یکشنبه (۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰) هدف چندین موشک سپاه قرار گرفت.

به دنبال این عملیات موشکی و راکتی گسترده، آژیر خطر کنسولگری آمریکا در اربیل کردستان عراق به صدا درآمد و تمامی پایگاه‌های نظامیان آمریکا در عراق به حالت آماده باش کامل درآمدند.

پربیننده ترین خبرها