19 سال با شبکه العالم؛ نگاهی به روزهای سخت و شیرین خبرنگاران العالم

سه شنبه 24 اسفند 1400 - 22:22

همزمان با نوزدهمین سالگرد تاسیس شبکه بین‌المللی العالم، مستند "والرسالة مستمرة" نگاهی به پوشش لحظه به لحظه و میدانی رویدادها توسط خبرنگاران این شبکه و همچنین مهمترین و جذاب‌ترین حوادث پیش آمده در حین ماموریت آنها خواهد داشت.

العالم - ایران

شبكه‌ بين‌المللی العالم در اسفند ماه 1381 همزمان با تجاوز نیروهای آمریکایی و انگلیسی به عراق فعالیت خود را به زبان عربی با شعار "العالم بین یدیک" آغاز کرده است.

در 19 سال گذشته خبرنگاران العالم در کشورهای مختلف منطقه، تحولات این کشورها از جمله مهمترین تحولات فلسطین، سوریه، یمن، عراق، تونس، سودان و سایر کشورها را لحظه به لحظه، پوشش داده‌اند.

به طور خلاصه می توان گفت شبکه العالم یک اتاق خبر پیشرفته و دیجیتال، با فعالیت نزدیک به 60 خبرنگار و دارا بودن 4 دفتر رسمی در تهران، بیروت، بغداد و دمشق و چند دفتر غیر رسمی در 20 نقطه جهان از جمله قدس اشغالی، رام الله ، غزه، صنعاء، توکیو، لندن و بروکسل مهم ترین رویدادهای و وقایع خبری را در بخش‌های خبری مشروح و کوتاه در شبانه روز همراه با تحلیل و گزارش به اطلاع بینندگان خود می رساند.

همزمان با نوزدهمین سالگرد تاسیس شبکه العالم، مستند "والرسالة مستمرة" (ماموریت همچنان ادامه دارد) روزهای سخت و شیرین خبرنگاران این شبکه را روایت می کند.

این مستند در دو قسمت و با روایت و اجرای "محمدباقر حیدری" و تهیه کنندگی "محمدرضا وحیدی" 27 و 28 اسفندماه ساعت 20 از شبکه العالم پخش خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها