توافق مصر و رژیم صهیونیستی برای راه اندازی خط پرواز مستقیم

توافق مصر و رژیم صهیونیستی برای راه اندازی خط پرواز مستقیم
چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 18:48

دفتر نخست وزیری رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد که "اسراییل" و مصر ماه آینده خط پرواز مستقیم میان شرم الشیخ و فرودگاه بن گوریون راه اندازی می کنند.

العالم ـ مصر

در بیانیه دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی که امروز چهارشنبه صادر شد، آمده است که خط پرواز جدید، پس از توافق با مصر درخصوص توسعه پرواز های مستقیم میان مصر و "اسراییل" حاصل شد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که رژیم اشغالگر و مصر در دو هفته اخیر به تفاهماتی در این زمینه دست یافتند.

طبق بیانیه دفتر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اشغالگر توافق با مصر در خصوص خط پرواز مستقیم را گامی مضاعف در مسیر تقویت توافق "صلح" میان مصر و "اسراییل" دانست. به گفته بنت، توافق در حال گسترش است تا آنکه جنبه ها و عرصه های دیگری را دربرگیرد.

با وجود گذشت بیش از 43 سال از "توافق صلح" بین رژیم اشغالگر و مصر، مردم مصر همچنان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرند. مقامات صهیونیستی نیز می گویند که این توافق عملا به عادی سازی روابط با مصر منجر نشده است. این امر در مورد اردن نیز صدق می کند. بنابراین صهیونیست ها بر عادی سازی روابط با امارات و بحرین تکیه می کنند؛ مساله ای که خشم مردم فلسطین و جهان اسلام را برانگیخت و همه آن را "از پشت خنجر زدن به مساله فلسطین" و نادیده گرفتن مقدسات مسلمانان در فلسطین عنوان کردند.

پربیننده ترین خبرها