حدود ۱۶ میلیون تردد نوروزی در جاده‌های مازندران ثبت شد

حدود ۱۶ میلیون تردد نوروزی در جاده‌های مازندران ثبت شد
جمعه 5 فروردين 1401 - 00:54

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند ترددشمار جاده‌های این استان، از ابتدای طرح نوروزی در ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین حدود ۱۶ میلیون تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

العالم - ایران

حسن جهانیان اظهار داشت: آمار ثبت شده ترددها از ۶ محور ورودی استان یعنی محورهای کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر نشان می‌دهد که بیش از ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد تردد روزانه مربوط به سومین روز فروردین است که بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: با توجه به شرایط موجود، از مردم شریف کشور تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت لزوم برای سفر حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت کنند.

جهانیان گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران- مشهد و جذب میلیون‌ها مسافر بویژه در تعطیلات از پرترافیک ترین راه‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: مسافران و رانندگان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محورهای استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها