تعرض نماینده صهیونیست به مسجدالاقصی با همراهی ارتش

تعرض نماینده صهیونیست به مسجدالاقصی با همراهی ارتش
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 13:42

یکی از اعضای راست‌گرای «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) با همراهی نیروهای نظامی به مسجد الاقصی تعرض کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

در شرایطی که اقدامات استشهادی و عملیات مقاومت فلسطینیان طی روزهای اخیر خبرساز شده است، «ایتمار بن جفیر» یکی از اعضای راست‌گرای کنست امروز (پنج‌شنبه) با حمایت و همراهی نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی» نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی علی رغم هشدارها درباره عواقب و نتایج چنین تعرضی در آستانه ورود به ماه رمضان، با درخواست بن‌جفیر مبنی بر تعرض به مسجد الاقصی موافقت کردند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس، ضمن واکنش شدید نسبت به این اقدام صهیونیست‌ها گفت: «تعداد زیادی از نظامیان و نیروهای پلیس رژیم اشغالگر وی (ایتمار بن جفیر) را در این حمله همراهی و محیط‌های داخل و بیرون مسجد را احاطه کرده بودند».

این اداره اعلام کرد که نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در این حمله، یک زن فلسطینی را در منطقه «باب الاسباط» در ضلع شمالی مسجد الاقصی دستگیر کردند.

تعرضات امروز به مسجدالاقصی و یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در حالی انجام می‌شود که پیش‌تر مقامات تل‌آویو با هدف کاهش میزان درگیری‌ها در آستانه ورود به ماه رمضان، مدعی شده بودند امکانات بیشتری برای فلسطینیان مهیا خواهند کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها