نخست وزیر اسرائیل از وحشت انتفاضه مدیران شاباک را به صف کرد

نخست وزیر اسرائیل از وحشت انتفاضه مدیران شاباک را به صف کرد
يکشنبه 14 فروردين 1401 - 10:06

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه مسئولین سرویس امنیتی عمومی این رژیم را برای جلسه فراخواند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه معاریو شامگاه شنبه در خبری در تارنمای خود نوشت: نفتالی بنت در جلسه‌ای با حضور رونین بار رئیس شاباک و رؤسای اداره این سرویس شرکت کرد.

در این جلسه که در مقر شاباک برگزار شد، آخرین مناطق فلسطینی نشین مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

گرچه اطلاعات بیشتری از این نشست منتشر نشده است اما رادیو ارتش اشغالگران شامگاه شنبه به نقل از یکی از ژنرال‌های سابق این رژیم خبر داد، تل‌آویو منتظر شدت گرفتن تقابل (مقاومت) فلسطینیان در ماه رمضان است.

ژنرال آلون اویتار هماهنگ کننده سابق عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی به این رسانه عبری زبان گفت: پیش بینی می‌شود ماه رمضان شاهد تنش بسیار زیادی بین یهودیان و مسلمانان به ویژه در اطراف مسجد الاقصی باشد و این مکان زمینه ساز درگیری جدیدی بین دو طرف شود.

رژیم صهیونیستی از چند وقت پیش به بهانه انجام تدابیر و آماده سازی برای این شرایط اقدام به افزایش عملیات سرکوبگرانه و جنایتکارانه خود علیه فلسطینیان کرد که آخرین آن به شهادت رساندن 3 فلسطینی در اردوگاه جنین در شمال فلسطین اشغالی در بامداد شنبه بود.

پایگاه عبری زبان واللا نیوز نیز خبر داد، اقدامات اسرائیل به کرانه باختری محدود نشده و سرویس‌های امنیتی اسرائیل شمار زیادی از فلسطینیان ساکن مناطق 1948 را هم دستگیر کرده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان همچون یدیعوت آحارانوت به نقل از منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند، احتمال شلیک راکت‌های مقاومت از غزه به شدت افزایش یافته و می‌توان گفت راه گریزی از آن وجود ندارد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های شلیک شده از غزه خبر داد.

بنی‌گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در پیامی تصویری که در صفحه خود در فضای مجازی بارگزاری شده تهدید کرد، به اقدامات شدیدتری علیه فلسطینیان در ماه رمضان هستیم. او تلویحا اعتراف کرد، اقدامات (مقاومت) طرح همکاری امنیتی اسرائیل و تشکیلات خودگردان را با شکست مواجه کرده است.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها