گروه های مقاومت فلسطین: رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت نخواهد داشت

گروه های مقاومت فلسطین: رژیم صهیونیستی ثبات و امنیت نخواهد داشت
يکشنبه 14 فروردين 1401 - 21:08

گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند: مقاومت تا زمان آزادسازی فلسطین ادامه خواهد داشت و رژیم صهیونیستی رنگ ثبات و آرامش را به خود نخواهد دید.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از فلسطین الیوم، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای بر لزوم تقویت مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند. در بیانیه گروه‌های مقاومت آمده است: تشدید جنایات رژیم صهیونیستی نشان داد که انواع روش‌ها و ابزارها برای مقابله با این رژیم باید تقویت گردد.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت در بیانیه خود افزودند: رژیم صهیونیستی تا زمان دستیابی مردم فلسطین به آزادی هیچ امنیت و ثباتی نخواهد داشت. این گروه‌ها با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در جنین، اعلام کردند: مقاومت تا زمان اخراج اشغالگران، ادامه خواهد داشت.

روز گذشته کمیته‌های مقاومت فلسطین به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن ۳ تَن از فلسطینیان در کرانه باختری، واکنش نشان دادند. کمیته‌های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن ترور ۳ فلسطینی، تأکید کردند: خون ریخته شده شهدای قهرمان، به مثابه مشعل انقلاب و مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی خواهد بود.

این کمیته‌ها در ادامه بیانیه خود همچنین تأکید کردند: جنایت ترور ۳ فلسطینی در کرانه باختری به کارنامه سرشار از جنایات رژیم صهیونیستی اضافه شد. با این حال، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند عزم و اراده فلسطینیان را در هم بشکند.

مهر

پربیننده ترین خبرها