رزمایش «سرایا القدس» در غزه + عکس

رزمایش «سرایا القدس» در غزه + عکس
دوشنبه 15 فروردين 1401 - 13:47

"سرایا القدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به مناسبت بیستمین سالگرد درگیری جنین، در غزه رزمایش نظامی بر پا کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، صدها نفر از نیروهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی شب گذشته (یکشنبه) به مناسبت بزرگداشت بیستمین سالگرد درگیری اردوگاه جنین در شمال نوار غربی اشغالی، رزمایش برگزارش کردند.

در این رزمایش، نیروهای سرایالقدس در خیابان‌های منطقه «النصیرات» در غزه ضمن نمایش تسلیحات نظامی مختلف، عکس‌ها و تصاویری از شهدای درگیری جنین با نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۰۲ را بالای سر بردند».

در خلال این رزمایش، بسیاری از مردم فلسطین برای مشاهده یگان‌های مختلف سرایاالقدس، همانند یگان پیاده نظام، تک‌تیراندازها و خودروهای حامل موشک‌ها، به خیابان آمدند.

یکی از نیروهای سرایاالقدس (که نامش فاش نشده) طی سخنرانی‌اش در این رزمایش گفت: «امروز به خیابان آمدیم تا به دنیا تاکید کنیم که راه مقاومت، علیه اشغالگری ادامه دارد».

وی با تاکید بر حمله با دستانی از آهن و عدم سکوت در مقابل گستاخی اشغالگران و تجاوزاتشان به ملت فلسطین، خاطرنشان کرد: «تداوم عملیات‌های نظامی ضد استعمارگران، نشانه آشکاری بر تداوم راه جهاد و مقاومت است و ملت ما حتی یک وجب از سرزمین فلسطین را از دست نخواهد داد».

در آوریل سال ۲۰۰۲ درگیری‌هایی بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین (شمال نوار غربی) روی داد که بر اثر آن ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده و بسیاری از سکونت‌گاه‌های اردوگاه ویران شد. طی این درگیری‌ها ۲۳ نظامی صهیونیست کشته شدند.

پربیننده ترین خبرها