عملیات مقاومت فلسطین واقعیت وحشتناکی برای اشغالگران ایجاد خواهد کرد

عملیات مقاومت فلسطین واقعیت وحشتناکی برای اشغالگران ایجاد خواهد کرد
سه شنبه 16 فروردين 1401 - 17:32

تیسیر الخطیب، محقق و نویسنده سیاسی بر این موضوع تاكيد کرد که دشمن صهیونیستی تصور می کرد که با وجود اوضاع امنیتی در کرانه باختری، هماهنگی بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم اشغالگر و محاصره فلسطینی ها با شهرک ها، جاده های کنارگذر و حصارها و ... عناصری کافی برای کنترل اوضاع امنیتی هستند و در این منطقه از قدرتی برتر برخوردار است.

العالم - فلسطین اشغالی

الخطیب در گفت و گو با شبکه العالم در برنامه «مع الحدث» گفت: نوع جدیدی از مقاومت شکل گرفته است که دشمن صهیونیستی حتی به آن فکر هم نمی کرد، از این جهت که این نوع اقدامات فردی توسط افرادی انجام می شود که خود مسئول تهیه سلاح و انجام عملیات بدون همکاری با دیگران هستند، این امر احتمال آگاهی از نیت فرد مقاوم را کاهش می دهد. یعنی فردی هست که تصمیم می گیرد و فرآیند را اجرا می کند.

الخطیب تصریح کرد که با خبر شدن از چنین عملیات فردی به هیچ وجه امکان پذیر نیست، نه با همکاری امنیتی بین تشکیلات خودگردان و دشمن صهیونیستی که می تواند منجر به پیش بینی یا با خبر شدن از عملیات قبل از وقوع شود و نه هیچ قدرت اطلاعاتی صهیونیستی می تواند به این موضوع دست یابد.

وی معتقد است این روش اقدام مقاومتی فردی با توجه به شرایط کرانه باختری، مناسب ترین روش است، و روشی است که از طریق افزایش و تداوم می تواند واقعیت جدیدی را در داخل کرانه باختری ایجاد کند، و می تواند بر دیگران تأثیر بگذارد و الهام بخش جوانان فلسطینی باشد تا سازمان اطلاعات صهیونیستی را دور بزنند.

وی به اين موضوع اشاره داشت که اوضاع به سمت انتفاضه جدیدی پیش می رود که شدیدتر و وسیع تر خواهد بود و تشکیلات خودگردان فلسطین نمی تواند از طریق سرویس های امنیتی خود این انتفاضه را کنترل کند.

پربیننده ترین خبرها