98 مورد نقض آتش بس صلح یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت

98 مورد نقض آتش بس صلح یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی طی 24 ساعت
جمعه 19 فروردين 1401 - 12:11

نیروهای ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته 98 مورد نقض آتش بس علیه مردم و نظامیان یمن انجام دادند.

العالم - یمن

یک منبع نظامی به خبرگزاری یمن (سبا) گفت: تداوم نقض آتش بس از سوی ائتلاف سعودی در قالب پرواز هواپیماهای جنگی آپاچی بر فراز حریم هوایی جبهه های مرزی و نیز 40 پرواز پهبادهای جاسوسی در حریم هوایی استان های مأرب، الجوف، حجه، صعده، لهج، الضالع، البیضاء، عمران و مناطق مرزی یمن مشاهده شد.

این منبع تاکید کرد مزدوران متجاوز، سه مقر نظامی در تعز و غرب الکدف در منطقه حیران حجه و در موقعیت سلطان در جیزان احذاث کردند.

این منبع خاطرنشان کرد: پنج عملیات بمباران و حملات توپخانه ای از سوی مزدوران متجاوز بر روی مواضع ارتش یمن و کمیته های مردمی در منطقه العکد در استان مأرب، العقد در استان الجوف، الذباب در استان تعز، البتول در استان الملاحیظ و ماله در استان البیضاء صورت گرفت.

این منبع تصریح کرد: 43 تخلف و نقض آتش بس ثبت شده است که با رگبار و تیراندازی شدید به منازل شهروندان، مواضع ارتش و کمیته های مردمی در استان های مأرب، تعز، الجوف، صعده، حجه، لحج، البیضا، الضالع و مناطق مرزی همراه بود.

این در حالی است که پیشتر طرفین پذیرفتند که تمامی عملیات های نظامی هوایی، زمینی و دریایی در داخل یمن و فرامرزی را متوقف کنند.

پربیننده ترین خبرها