گزارش خبرنگار العالم از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین/ اگر صهیونیست ها عقب نشینی نمی کردند مقاومت غزه پاسخ آنها را با موشک می داد

شنبه 20 فروردين 1401 - 14:43

خبرنگار شبکه العالم با اشاره به یورش و درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان ساکن اردوگاه جنین در کرانه باختری، گزارش داد که اگر نظامیان رژیم صهیونیستی از جنین بیرون نمی رفتند، مقاومت در غزه با شلیک موشک وارد رویارویی با این رژیم می شد.

العالم _ فلسطین

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه العالم در غزه گزارش داد: ساکنان نوار غزه براساس درک یکپارچه مقاومت اخبار جنین در کرانه باختری را پیگیری می کنند.

اشغالگران صهیونیست در یورش امروز خود به اردوگاه جنین و بعد از درگیری با مردم فلسطین و پس از محاصره منزل خانواده شهید رعد، موفق به دستگیری پدر این شهید فلسطینی نشدند و به ناچار اردوگاه را ترک کردند.

یورش امروز (شنبه) نظامیان صهیونیست به اردوگاه جتنین درحالی صورت گرفت که مقاومت فلسطین هشدار داده بود که در صورت حمله ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین، غزه در خط رویارویی با ارتش رژیم اشغالگر قرار خواهد گرفت.

مقاومت در غزه در پیام خود برای اسرائیلی ها خاطرنشان کرده بود که هرگونه یورش به اردوگاه جنین خط قرمز است.

در همین رابطه خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که اگر نظامیان رژیم صهیونیستی از جنین بیرون نمی رفتند، مقاومت در غزه با شلیک موشک وارد رویارویی با این رژیم می شد.

وی افزود: عملیات پنجشنبه شب شهید رعد حازم در تل آویو به نماد بزرگ مبارزه تبدیل شده است که بزرگ و کوچک در نوار غزه از آن سخن می گویند، به گونه ای که کودکان در خیابان ها نوعی بازی به نام «بازی یهود و رعد» ابداع کرده اند و آن را بازی می کنند که بر شکست استراتژی رژیم اشغالگر تاکید می کند، استراتژی که می گوید بزرگان می میرند و کودکان فراموش می کنند.

عملیات مقاومتی استشهادی طی پنجشنبه شب گذشته (18 فروردین ماه ) در قلب تل آویو در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های این شهر، به کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن 11 نفر منجر شد و موجی از وحشت را در سرزمین های اشغالی برانگیخت.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت فلسطینی در این مورد به اجماع رسیده اند که غزه در برابر آنچه در جنین روی می دهد، دست بسته نمی ماند و تاکید کردند که شهید احمد السعدی که در رویارویی امروز (شنبه) با نظامیان صهیونیست در جنین به شهادت رسید، عضو گردان های القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی بود.

به دنبال یورش نظامیان صهیونیست طی امروز به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری شدید بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر جوان فلسطینی به نام احمد السعدی به شهادت رسید و حدود 15 فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها