شهادت نوجوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین

شهادت نوجوان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین
دوشنبه 22 فروردين 1401 - 10:52

منابع پزشکی از شهادت نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در پی یورش روز گذشته نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابع آگاه پزشکی در فلسطین، صبح امروز (دوشنبه، ۱۱ آوریل)، از شهادت یک نوجوان فلسطینی دیگر در «جنین» به دست نیروهای اشغالگر صهیونیست خبر دادند. با شهادت این نوجوان فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی طی 24 ساعت اخیر به چهار نفر رسید.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، منابع پزشکی خاطرنشان کردند که نوجوان فلسطینی به نام «محمد حسین زکرنا» (17 ساله) اهل محله شرقی جنین که دیروز بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود، به شهادت رسید.

وی روز گذشته از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله یگان‌های ویژه اسرائیلی قرار گرفت که به منطقه صنعتی جنین نفوذ کرده بودند و خودرویی را در آن منطقه هدف قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح دیروز (یکشنبه، ۱۰ آوریل) به چند شهر و روستا در کرانه باختری اعم از جنین، نابلس، طولکرم و اریحا یورش بردند و با تیراندازی به سوی فلسطینی‌ها دست‌کم ۱۱ تن را زخمی کردند و سه نفر به نام‌های، «محمد علی غنیم» جوان ۲۱ ساله فلسطینی اهل شهرک الخضر در غرب بیت لحم در کرانه باختری، «مها کاظم عوض الزعتری» ۲۴ ساله از ساکنان منطقه «ابودعجان» در الخلیل و «غاده ابراهیم سباتین» ۴۷ ساله و مادر ۶ کودک را در همین منطقه به شهادت رساندند.

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رژیم صهیونیستی فشارها و جنایات خود را علیه فلسطینیان تشدید کرده است که به افزایش مقاومت فلسطینیها در برابر تجاوزات و موج تازه عمیلیات استشهادی منجر شده است.

پربیننده ترین خبرها