کودکان سوریه کاروان آمریکا را با سنگ و چماق از روستای خود بیرون راندند + ویدئو

کودکان سوریه کاروان آمریکا را با سنگ و چماق از روستای خود بیرون راندند + ویدئو
چهارشنبه 31 فروردين 1401 - 23:03

منابع خبری گزارش دادند که اهالی یکی از روستاهای سوریه با چماق و سنگ خودروهای زرهی آمریکا را از روستای خود بیرون کرده‌اند.

العالم - سوریه

رسانه‌ها، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که اهالی چند روستای شمال شرق سوریه کاروان ائتلاف آمریکایی را از روستاهای خود بیرون رانده‌اند.

بنابر گزارش پایگاه خبری شبکه «روسیا الیوم»، اهالی روستاهای «حرب»، «حامو»، «القصیر» در استان قامشلی سوریه با سنگ و چماق کاروان آمریکا را از روستای خود فراری داده‌اند.

روسیا الیوم در ادامه به نقل از منابع محلی سوریه اضافه کرد که خودروهای زرهی ارتش آمریکا محصولات کشاورزی روستای «مسعده» واقع در استان قامشلی سوریه را خراب کرده‌اند که اهالی روستا پس از این اقدام با چماق و سنگ آن‌ها را از روستای خود بیرون کرده‌اند.

قامشلی

این گزارش در حالی منتشر شده است که رسانه‌های سوریه در ماه‌های گذشته چندین بار از اخراج نظامیان آمریکا از روستاها و شهرهای سوریه خبر داده‌اند.

نظامیان آمریکا و شبه نظامیان وابسته به آن‌ها که به صورت غیرقانونی در شمال و شرق سوریه حضور دارند، منابع نفتی و محصولات کشاورزی این مناطق را با تعرض‌ به ساکنان آن‌ها غارت می‌کنند.

در همین ارتباط، منابع محلی سوریه، بیستم فروردین ماه جاری، خبر داده بودند که نیروهای آمریکا یک کاروان از جمله چندین تانکر حامل نفت سرقتی سوریه را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» به عراق قاچاق کرد‌ند.

فارس

پربیننده ترین خبرها