حماس: حملات به غزه اصرار مقاومت بر ادامه مبارزه را بیشتر می‌کند

حماس: حملات به غزه اصرار مقاومت بر ادامه مبارزه را بیشتر می‌کند
پنج‌شنبه 1 ارديبهشت 1401 - 10:36

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه گفت که این حملات اصرار مقاومت بر ادامه مبارزه را بیشتر می‌کند.

العالم - فلسطین اشغالی

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد پنجشنبه افزود: بمباران غزه اصرار فلسطینیان و مقاومت بر ادامه مبارزه و حمایت از مردم ما در قدس اشغالی را بیشتر خواهد کرد.

در همین رابطه جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این گروه کابینه رژیم اشغالگر را مسؤول عواقب تشدید عملیات نظامی علیه غزه می‌داند.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه به مناطقی در مرکز و جنوب باریکه غزه انجام گرفت، اما خسارت جانی در پی نداشت.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت نیز با موشک‌های زمین به هوا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

همچنین در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، نیروهای مقاومت نیز شهرک‌های صهیونیست نشین در مرز با غزه را هدف حملات موشکی قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند در پی حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین در غزه، شهرک‌های صهیونیستی منطقه موسوم به غلاف غزه، درهای پناهگاه‌ها را گشودند.

این حملات در حالی صورت گرفته است که ساعاتی پیش نیز چند فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با این باریکه شلیک شده بود.

رسانه‌های صهیونیستی گفته‌اند که دستکم صدای سه انفجار در منطقه سدیروت در مجاورت باریکه غزه شنیده شده است.

در همین باره رادیو ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که موشک‌های شلیک شده از غزه به محوطه ۲ منزل مسکونی در شهرک سدیروت برخورد کرد؛ اما خسارت عمده‌ای در پی نداشت و چهار نفر زخمی شدند.

دوشنبه شب نیز صدای آژیر حمله موشکی در شهرک‌های کسیوفیم و عین هشلوشاه رژیم صهیونیستی به صدا در آمده بود.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که یک فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با این باریکه شلیک شده بود.

به گزارش ایرنا، با آغاز ماه مبارک رمضان حملات نظامیان صهیونیستی به مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته است.

نیروهای مقاومت فلسطین بارها هشدار دادند که در صورت ادامه این حملات به آن پاسخ خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها