اتحاد دوباره فلسطینیان برای مقابله با اشغالگران

پنج‌شنبه 1 ارديبهشت 1401 - 13:17

توده های مردم فلسطین، در نبرد مداوم و پیوسته با اشغالگران قرار دارند و این بار با اتحاد دوباره خود، در دفاع از مسجدالاقصی به پیروزی رسیدند.

بسام ابوعکار فعال سیاسی و کارشناس امور فلسطین در گفت‌وگو با برنامه «مع الحدث» شبکه العالم اظهار داشت: حوادث جاری در فلسطین و وضعیت کنونی کنونی آن در چارچوب پیروزی‌های مداومی است که توده‌های مردم فلسطین، اعم از نگهبانان و خادمان مسجد الاقصی با حضور مداوم و پیوسته خود بدست آورده اند و در برابر اشغالگران، به ویژه در قضیه مسجد الاقصی پیروز شده اند.

وی افزود: نگهبانان و خادمان مسجد الاقصی اعم از زن و مرد، با شجاعت و دلاوری کم نظیری در راهروها و صحن های مسجدالاقصی انجام وظیفه کردند و در مقابل نیروهای اشغالگر که با تمام توان و امکانات خود، سرتاپا مسلح بودند، و نیز دسته های شهرک نشینان ایستادند.

ابوعکار خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بر این باور است که خداوند این سرزمین را به آنها هدیه داده و آنها به عنوان ارباب و فرزندان پادشاه، در این سرزمین هرگونه بخواهند می توانند عمل کنند. بنابراین شهرک نشینان صهیونیسم، دزدان این سرزمین و این کشور نیستند.

وی در پایان گفت: این پیروزی واقعی، به روشنی بیانگر استواری و پایداری مردم بیت المقدس است. بیت المقدس مورد حمایت فلسطینی ها در کرانه باختری و داخل فلسطین است.

مردم فلسطین، امروز دوباره مانند گذشته، برای مقابله با اشغالگری متحد شده اند.

پربیننده ترین خبرها