هشدار به صهیونیست ها در باره یورش به مسجدالاقصی؛

مقاومت منتظر ساعت صفر برای نبرد سهمگین بادشمن صهیونیستی است+فیلم

پنج‌شنبه 1 ارديبهشت 1401 - 13:57

عضو برجسته جنبش مقاومت مردمی فلسطین با اشاره به این که اشغالگران برای ایجاد ناامنی در داخل نوار غزه، پایگاه‌های مقاومت فلسطین را چندین بار بمباران کردند، گفت: مقاومت و توده‌های مردم فلسطین منتظر ساعت صفر برای آغاز نبرد سهمگین با دشمن صهیونیستی هستند.

العالم_فلسطین

"ابوالحسن الششنیه" از رهبران جنبش مقاومت مردمی فلسطین در گفت وگو با العالم اظهار داشت: مقاومت، پیام روشنی به صهیونیست ها داد که توده‌های مردم و جنبش های مقاومت، همه منتظر ساعت صفر و ساعت تعیین‌کننده آغاز نبرد سهمگین با دشمن صهیونیستی هستند. اگر دسته‌های شهرک‌نشینان، در فکر یورش به صحن‌های مسجد الاقصی هستند، توجه داشته باشند که این پیام مقاومت است.

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی نیز پیام های واضحی می دهد مبنی بر این که نمی توان در قبال سناریوهای واضح ارائه شده از سوی مقاومت، سکوت کرد.

این مقام ارشد جنبش مقاومت مردمی فلسطین تاکید کرد: پاسخ مقاومت نیز آشکار است که هر نبردی، تبعاتی دارد و اگر دشمن صهیونیستی، به فکر تداوم تهاجم به مقدسات مسلمانان باشد، بهای این کار را با خون خواهد داد و در صورت اهانت به مسجد الاقصی و هتک حرمت قدس، خود قربانی خواهند شد.

پربیننده ترین خبرها