تا ساعاتی دیگر؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود

تا ساعاتی دیگر؛ مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود
جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 08:18

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی برگزار می‌شود.

العالم - ایران

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس پس از این که دو سال کشور در شرایط کرونایی قرار داشت و به صورت حرکت خودروها و موتورسواران برگزار شد، در سال جاری با کاهش شدت بیماری کرونا با حضور اقشار مردم روزه دار در سراسر کشور برگزار می شود.

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سومین جلسه این ستاد اظهار داشت: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس صورت گرفته و امسال علاوه بر مراسم میدانی، برنامه‌های منسجمی در فضای‌مجازی و رسانه‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس تحت تاثیر شرایط کرونایی کشور و پروتکل ها و دستورالعمل بهداشتی به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد، امسال به توفیق الهی شاهد حضور پرشور و شاداب مردمی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و شرایط و بسترها برای برگزاری گسترده این مراسم در فضای باز وجود دارد.

رمضان شریف همچنین گفت: وقوع تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی را می‌توان نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملت فلسطین علیه رژیم جعلی، کودک‌کش و موقت صهیونیستی توصیف کرد و این تحولات و تحرکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

براساس این گزارش، محسن منصوری استاندار تهران نیز اخیرا در جلسه ستاد کرونا اظهار داشت : پس از دو سال راهپیمایی روز قدس با توجه به شرایط منطقه ای و تأکید مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد. این مراسم در فضای باز برگزار خواهد شد و باید با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در کمال شکوه برگزار شود. لذا نیاز است تا مراسمی در شأن جمهوری اسلامی ایران و فلسطین برگزار شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها