راهپیمایی گسترده در دمشق به مناسبت روز جهانی قدس

راهپیمایی گسترده در دمشق به مناسبت روز جهانی قدس
جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 17:33

ساکنان دمشق پایتخت سوریه امروز به مناسبت روز جهانی قدس با عنوان «بیت المقدس محور است » برای حمایت از مردم فلسطین و  پایداری در مقابل حملات صهیونیست ها  از ورودی بازار حمیدیه به سوی مسجد اموی  دمشق راه پیمایی باشکوهی برگزار کردند.

العالم سوريه

شرکت کنندگان در راهپیمایی کمیته دائمی بزرگداشت روز جهانی قدس، با برافراشتن ماکت مسجد الاقصی و پرچم های کشور های محور مقاومت شعارهایی برای احیای حقوق مشروع مردم ملت فلسطین و حتمی بودن پیروزی بر دشمن صهیونیستی و آزادی سرزمین های عربی اشغالی تاکید کردند.

پس از آن جشنواره ای مرکزی با حضور شخصیت های رسمی سوریه، رهبران احزاب، گروهها و نیروهای فلسطینی، روحانیون و شماری از دیپلمات های مورد اعتماد در دمشق برگزار شد.

خالد عبدالمجید، دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در سخنانی با اشاره به ارتباط و تکمیل فعالیت و نقش محور مقاومت که امیدی دوباره به مردم فلسطین و مبارزان مقاومت فلسطین برای ادامه رویکرد مقاومت درمقابله با رژیم صهیونیستی داد تاکید کرد: بیت‌المقدس محور و قطب‌نمای مبارزه ملی و آزادی‌بخش باقی خواهد ماند و بیش از هر زمان دیگری به آن نزدیک شده است.

روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین و در رد تلاش‌های مقامات اشغالگر اسرائیل برای یهودی‌سازی شهر مقدس گرامی داشته می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها