استقبال گروه‌های مقاومت از عملیات 2 جوان فلسطینی در شهرک صهیونیستی "آرئیل"+ ویدئو

شنبه 10 ارديبهشت 1401 - 12:26

در پی عملیات دو جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین "آریل" در شمال غربی کرانه باختری، یک شهرک‌نشین صهیونیستی کشته شد.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که در آن، دو جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین نزدیک شهرک آرئیل اقدام به تیراندازی کرده و به رغم حضور گسترده نظامیان اشغالگر، از محل فرار می‌کنند.

ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو مظنون با خودرویی به سمت ورودی شهرک آرئیل حرکت کردند و در آنجا اقدام به تیراندازی به نگهبان ایست بازرسی کرده و متواری شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه عملیات جست‌وجو برای شناسایی این دو مجری عملیات استشهادی ادامه دارد، افزود که نیروهای اسرائیل جاده مواصلاتی میان شهر "سلفیت" و روستاهای مجاور را با هدف بازداشت این دو فلسطینی مسدود کرده‌اند.

در مقابل، گروه‌های مقاومت فلسطین از این عملیات استشهادی استقبال کرده و آن را واکنشی به جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان خواندند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات مقاومت توهم کسانی را که فکر می‌کردند جنایات شهرک‌نشینان علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها بی‌پاسخ می‌ماند، رفع کرد.

جنبش جهاد اسلامی نیز با استقبال از این عملیات، آن را ضربه به سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی و موید شکننده بودن این رژیم دانست.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد، شجاعت و قهرمانی فلسطینیان در عرصه رویارویی با دشمن صهیونیستی بهترین پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر است.

کتائب شهداء الاقصی، وابسته به جنبش فتح، مسئولیت عملیات بامداد امروز در شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری را برعهده گرفت.

در خبری دیگر از فلسطین اشغالی، در جریان درگیری میان فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در شهرک "عزون" در شمال کرانه باختری یک جوان فلسطینی شهید شد.

پربیننده ترین خبرها