اسناد تاریخی کشور فلسطین؛ رسوایی باندهای صهیونیستی و غرب استعمارگر

اسناد تاریخی کشور فلسطین؛ رسوایی باندهای صهیونیستی و غرب استعمارگر
شنبه 10 ارديبهشت 1401 - 19:12

تمام تلاش‌های صهیونیسم جهانی، استعمار انگلستان و کشورهای غربی در یک قرن گذشته برای یافتن مدرکی که حق صهیونیستها را در فلسطین ثابت کند، با شکست مواجه شده است و به رغم استفاده آنان از فناوری های پیشرفته برای حفاری و یافتن به اصطلاح آثار معبد هیکل سلیمان، این تلاش نیز به بن بست رسید و صهیونیست ها نتوانستند حتی یک سنگ از معبد جعلی شان پیدا کنند.

العالم – کشکول

رژیم صهیونیستی پدیده ای غیر قابل تکرار در تاریخ است زیرا با همدستی قیمومیت انگلستان و مشتی مهاجر یهودی که دارای افکار نژادپرستانه صهیونیستی بودند و با اسناد اعطا شده توسط دولت فلسطین به این سرزمین آمدند، ایجاد شد، آنها سوگند یاد کرده بودند که به کشور فلسطین به عنوان میزبان وفادار باشند اما عهدشکنی کرده و به کشوری که از آنها استقبال کرده بود، تجاوز کردند، مردم آن را آواره نموده و به قتل رساندند.

از اسناد و مدارک و شواهد فراوان در این زمینه که باندهای صهیونیستی را محکوم و غرب منافق استعمارگر را رسوا می کند، به مدارک دو شخصیت که بیشترین نقش را در جنایات گروهک های صهیونیستی علیه مردم فلسطین داشتند، بسنده می کنیم. جنایاتی که هدف از آن غصب اراضی و آواره کردن فلسطینیان بود که در نهایت به اشغال فلسطین و تاسیس رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام انجامید، این دو نفر شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی و گلدا مایر نخست وزیر اسبق این رژیم هستند.

این اسناد را می توان شواهدی از تاریخ دانست به ویژه مدارک شیمون پرز در 1935 که ثابت می کند ویزای ورود به فلسطین را با سندی دریافت کرده است که وی را ملزم به ادای سوگند می کند، با این مضمون "به خدای متعال سوگند که به کشور فلسطین وفادار خواهم بود". در این سند آمده است که وی به عنوان مهاجر وارد سرزمین فلسطین شده است.

سند دیگری که مربوط به سال 1937 و دوره قیمومیت انگلستان است، نشان می‌ دهد که شیمون پرز درخواستی را با خط خود ارائه کرده است که در آن قید شده بود که در زمینه کشاورزی کار می‌کند و درخواست کرد که نامش به جای شیمل تبدیل به شیمون شود.

در سال 1921، گلدا مایر، یک اوکراینی الاصل دارای تابعیت آمریکایی، مدرک ورود به فلسطین را به دست آورد و شخصاً به این موضوع اعتراف کرد و گفت: من فلسطینی هستم و از سال 1921 تا 1948 پاسپورت فلسطینی داشتم.

این اسناد نشان می دهد که در هزاران سال گذشته همواره کشوری به نام فلسطین و مردمی به نام مردم فلسطین وجود داشته است اما صهیونیسم جهانی و استعمار انگلستان به دروغ گفتند فلسطین سرزمین بدون سکنه برای مردمی بدون سرزمین است که البته این دروغ به خاطر جانفشانی های مردم فلسطین و محور مقاومت خنثی شد.

محمد شلح از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز به این نکته اشاره کرد و گفت: وقتی صهیونیست ها دریای خروشان میلیون ها عرب و مسلمان را می بینند که تلاطم آن از ایران آغاز شده است و شعار قدس سر می دهند، گلدا مایر را نفرین می کنند، زیرا او به آنها وعده داده بود که "فلسطینی های قدیمی خواهند مرد و کودکان فلسطینی نیز این سرزمین را فراموش خواهند کرد اما برایشان ثابت شد که فلسطین فراموش ناشدنی است.

پربیننده ترین خبرها