آمریکا باید برای شیوع گسترده کرونا در تابستان آماده شود

آمریکا باید برای شیوع گسترده کرونا در تابستان آماده شود
دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 - 10:18

"دبورا بیرکس" مسئول هماهنگی کارگروه دولت ترامپ برای مبارزه با ویروس کرونا گفت: ایالات متحده باید برای افزایش احتمالی مبتلایان کرونا پس از افزایش اخیر موارد در آفریقای جنوبی آماده شود.

العالم - افریقا

بیرکس در مصاحبه با شبکه سی بی اس در مورد کرونا در آفریقای جنوبی گفت: آنها دوباره در سربالایی قرار گرفتند، هر یک از این افزایش‌ها بین چهار تا شش ماه فاصله دارند و این بیانگر آن است که ایمنی طبیعی به اندازه کافی در جمعیت عمومی پس از چهار تا شش ماه کاهش می یابد.

بیرکس با توجه به کاهش ایمنی طبیعی بعد از چهار تا شش ماه پیش بینی کرد که که یک موج قابل توجه دوباره رخ خواهد داد و این چیزی است که ما باید در کشور برای آن آماده باشیم.

مسئول هماهنگی کارگروه دولت ترامپ برای مبارزه با ویروس کرونا به طور خاص هشدار داد که آمریکایی‌ها باید در حال حاضر برای افزایش احتمالی در تابستان امسال در سراسر جنوب ایالات متحده آماده شوند.

سخنان بیرکس در حالی بیان می شود که به تازگی روند شیوع کرونا در آفریقای جنوبی افزایش یافته است و تنها در هفته گذشته ۳۱ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در این منطقه گزارش شده است.

براساس آمار ارائه شده دانشگاه جان هاپکینز، آفریقای جنوبی در روز شنبه شاهد پنج هزار و ۷۰۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا بوده این در حالی است که آمار مبتلایان در روز جمعه در حدود یک هزار و ۴۰۰ مورد بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها