گردان جنین حقایق ترور 'ابو عاقله' را فاش کرد/ ماجرای شکست مفتضحانه صهیونیست ها و انتقام از خبرنگاران

گردان جنین حقایق ترور 'ابو عاقله' را فاش کرد/ ماجرای شکست مفتضحانه صهیونیست ها و انتقام از خبرنگاران
پنج‌شنبه 22 ارديبهشت 1401 - 10:40

گردان جنین در رابطه با آنچه صبح دیروز در جنین رخ داد بیانیه ای صادر کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

در این بیانیه توضیح داده شد که اشغالگران با نیروهای زیادی از جمله خودروهای نظامی و صدها سرباز و نیروهای ویژه به اردوگاه یورش بردند، و منازل تعدادی از مجاهدین از جمله خانه شهید قهرمان عبدالله الحصری را در یک تلاش نافرجام برای دستگیری یا ترور برادران قهرمانش محاصره کردند.

این گردان در بیانیه ای عنوان کرد: به لطف خداوند متعال و سپس رشادت‌های رزمندگان ما در سرایا القدس، گردان جنین - "کمربند آتش"، مجاهدان ما توانستند نیروهای صهیونیست را شناسایی و با شجاعت و دلاوری با آنها مقابله کنند، بطوریکه درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر در کوچه‌های داخلی اردوگاه صورت گرفت و بطور مستقیم هدف گلوله و مواد منفجره قرار گرفتند و نقشه جنایتکارانه آنها برای دستگیری یا ترور مجاهدین خنثی شد.

گردان جنین تایید کرد: "پس از شکست مفتضحانه نیروهای اشغالگر در رسیدن به اهداف خود در دستگیری رزمندگان مقاومت، انتقام عمدی از کارکنان مطبوعاتی فلسطین را در دستور کار گذاشتند که منجر به شهادت شیرین ابوعاقله روزنامه نگار توانا و مجروح شدن همکارش روزنامه نگار علی السمودی شد، کسانی که همیشه برای افشای جنایات اشغالگران، افشای چهره زشت آنان و مقابله با فریب عمدی آنان برای پنهان کردن حقیقت تلاش کرده اند.

گردان جنین - "کمربند آتش"، شهادت قهرمانانه روزنامه نگار توانا، شرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره در فلسطین که سحرگاه دیروز توسط تک تیراندازان نیروهای اشغالگر صهیونیستی که به اردوگاه آوارگان شجاع جنین هجوم بردند، مورد اصابت گلوله قرار گرفت را تسلیت گفت.

این گردان تاکید کرد: "ما سپر محافظ مردم و اردوگاه قهرمان خود بودیم و خواهیم ماند، و خون شهید خبرنگار شیرین ابوعاقله هدر نخواهد رفت و ما اجازه نخواهیم داد که اشغالگران بدون مقاومت شهرها و روستاها و اردوگاه های ما را ویران کنند و تاوان جنایات فجیع خود را نپردازند".

پربیننده ترین خبرها