در پاسخ به حکم دادگاه صهیونیستی؛

بازی با آتش صهیونیست ها/ "شمشیر قدس" همچنان پا برجاست

بازی با آتش صهیونیست ها/
دوشنبه 2 خرداد 1401 - 12:30

به نظر می رسد دولت های رژیم صهیونیستی در ریختن خون فلسطینی ها و در تندروی و جنایت درحال رقابت با یکدیگر هستند.

العالم- کشکول

حکومت نفتالی بنت تلاش می کند تا به صهیونیست ها ثابت کند که حکومت نتانیاهو آنطور که باید صهیونیست نبوده است. از همین رو می خواهد از طریق یورش های مکرر شهرک نشینان و صدور احکام جدید در دادگاه های خود، وضعیت جدیدی را در قدس و بخصوص در مسجد الاقصی تحمیل کند.

روز گذشته آنچه "دادگاه صلح اسرائیل" خوانده می شود، حکمی صادر کرد که به موجب آن، به شهرک نشینان اجازه داده می شود نمازهای تلمودی خود را (که با صدای بلند خوانده می شود) در مسجد الاقصی برپا کنند.

مسئله ای که ثابت می کند مقامات رژیم صهیونیستی تلاش می کنند وضعیت جدیدی را در مسجد الاقصی بوجود آورند و حمله شهرک نشینان به مسجد الاقصی را تحمیل کرده و حتی آن را به مراسمی دینی تبدیل کنند، این است که دادگاه صهیونیستی مذکور در اکتوبر 2021 مجوز انجام این مراسم را در "سکوت" به شهرک نشینان داده بود، اما این بار اجازه انجام آن با صدای بلند را داد!

نکته دیگری که این امر را اثبات می کند این است که عومر بارلیف وزیر امنیت داخلی حکومت بنت مجوز برپایی "راهپیمایی پرچم" آن هم با عبور از منطقه باب العمود در قدس را صادر کرد. این مراسم در 29 مه هر سال یعنی در سالگرد اشغال بخش شرقی قدس توسط نیروهای صهیونیستی در جنگ 1957 ، برگزار می شود.

ظاهرا رژیم صهیونیستی و شهرک نشینانش زبانی بجز زبان قدرت را نمی فهمند. این زبان در نبرد شمشیر قدس در مه سال 2021 رو در روی آنها تجلی یافت، پس از آنکه رژیم صهیونیستی دست به تجاوز در مسجد الاقصی و منطقه شیخ جراح در قدس زد. نبرد مذکور 11 روز طول کشید و به تعلیق پروازهای فرودگاه بن گوریون و حبس شدن شهرک نشینان در پناهگاه ها منجر شد و در نهایت با کمک خواهی رژیم صهیونیستی از مصر و دیگران به پایان رسید.

اکنون نیز جنبش مقاومت اسلامی حماس بیانیه ای صادر کرده و در آن تصمیم اخیر "دادگاه صلح اسرائیل" را بازی با آتش و عبور از خطوط قرمز خواند که منجر به تنشی خطرناک خواهد شد و سران رژیم صهیونیستی و شهرک نشینانشان را به مخمصه خواهد انداخت.

پربیننده ترین خبرها