واقعه هشتمین سالروز تاسیس « الحشد الشعبی» در عراق ترند شد

پنج‌شنبه 26 خرداد 1401 - 11:57

هشت سال از تشکیل الحشد الشعبی می گذرد، نیروهای مردمی که به دنبال فتوای مرجعیت عراق با در دست گرفتن سلاح، عراق را از چنگال تروریستی های داعشی و حامیان آنان نجات دادند.

العالم - داغ های مجازی

سازمان الحشد الشعبی عراق در هشتمین سالروز تاسیس این نهاد، جشنی را برگزار و طی آن فالح الفیاض رئیس این نهاد پیام آشکار و مستقیمی را ابلاغ کرد.

به دنبال این واقعه در شبکه های اجتماعی عراق هشتگی به نام "عيد الحشد" (جشن الحشد) ترند شد.

در همین ارتباط "قحطان سرحان" درتوییتی خاطرنشان کرد: یک روحانی مومن که به اقتدار و صلابت و استواری مردان عراق اعم از پیر و جوان باور داشت، فتوایی صادر کرد که عراق را آزاد کرد و از مقدسات و همه اقشار این کشور حمایت کرد. بهترین ومعطرترین درودها را به ایشان می فرستیم.

کاربری دیگری به نام "سجاد" اظهار داشت: سپاس فراوان از شهدا و رزمندگانمان در حشد الشعبی مقدس که با خون پاک خود، عراق و مردم آن را حفظ کردید.

"محمد حسین" از دیگر کاربران فضای اجتماعی نوشت: سپاس از آنکه فتوا داد و آنکه لبیک گفت، سپاس از آنکه تأسیس کرد، سپاس از آنکه آماده ساخت و رهبری کرد.

کاربران شبکه های اجتماعی،‌ تصاویر بسیاری در شبکه های اجتماعی منتشر کردند، از جمله تصویری که در آن نوشته شده بود: "سپاس جوانان عراقی از صاحب فتوا، مرجع محترم حضرت آیت الله سید علی سیستانی".

و در تصویر دوم نیز آمده است "سپاس جوانان عراق از رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله سید علی خامنه ای"، و در تصویری دیگری هم این چنین نگاشته شده، "سپاس جوانان عراق از رهبران پیروزی، دو شهید بزرگوار، سپهبد قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس".

پربیننده ترین خبرها