گزارش خبرنگار العالم درباره جزئیات حمله رژیم صهیونیستی به غزه + فیلم

شنبه 28 خرداد 1401 - 13:52

خبرنگار العالم در غزه گفت که در پی حملات پی در پی رژیم صهیونیستی به غزه، جو تشنج بر این منطقه حاکم است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم، برج دیده بانی مقاومت در شمال غرب بیت لاهیا هدف حمله یک فروند هواپیمایی شناسایی قرار گرفته است؛ همچنین الان صدای انفجار جدیدی در مجاورت گورستان شرقی در شرق جبالیا شنیده شد. تلاش برای تأیید صحت این خبر ادامه دارد. چنانچه صحت این خبر تأیید شود با حمله دوباره ای از سوی ارتش رژیم صهیونیستی – آن هم پس از یک آرامش نیم ساعته - به غزه رو به رو هستیم. این آرامش از ساعت 7 و نیم تا 8 صبح به وقت غزه ادامه یافت.

وی در ادامه گفت: پیش از این، تقریبا ساعت 6 صبح امروز، موقعیت صلاح الدین در شمال استان الوسطی در مرکز غزه به شدت هدف حملات هوایی صهیونیست ها قرار گرفت. همین منطقه پیش از این نیز چندین بار توسط جنگنده رژیم صهیونیستی بمباران شده است.

وی خاطرنشان کرد که صهیونیست ها مواضع مقاومت فلسطین را هم در شرق حی الزیتون بمباران کردند.

به گفته خبرنگار العالم، صهیونیست ها تقریبا به فاصله 10 دقیقه یک منطقه جدید را هدف قرار می دهند.

وی خاطرنشان کرده است که در حملات پی در پی دشمن به دریای غزه، دو ماهیگیر، مجروح شدند. صهیونیست ها ماهیگیران را در دریای شمال منطقه الواحه و منطقه السودانیه در شمال غزه به طور گسترده زیر آتش گرفته اند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش داده اند که جنگنده های رژیم صهیونیستی با شلیک 9 موشک، موقعیت صلاح الدین وابسته به مقاومت در استان الوسطی را هدف قرار داده اند. همزمان توپخانه های این رژیم نیز مواضع نیروهای کنترل میدانی در شرق جحر الدیک در مرکز غزه را هدف قرار داده اند. هنوز خبری از تلفات انسانی این حمله نرسیده است.

رسانه های عبری هم مدعی شده اند که نظامیان این رژیم در پاسخ به حمله موشکی به عسقلان، حمله به اهدافی در غزه را آغاز کرده اند.

پربیننده ترین خبرها