تازه‌ترین جنایت پلیس آمریکا؛

قتل یک شهروند آمریکایی دیگر توسط افسر پلیس + فیلم

سه شنبه 31 خرداد 1401 - 10:04

تصاویری که به تازگی از قتل یک شهروند آمریکایی به دست پلیس این کشور در هیوستون منتشر شده است بار دیگر بحث‌ها درباره خشونت لگام گسیخته پلیس در این کشور را به میان آورده است.

العالم - آمریکا

شبکه تلویزیونی‌ "ای بی سی نیوز" گزارش داد؛ تصاویری که دوربین متصل به لباس‌های این پلیس (بادی کم) ثبت کرده است نشان می‌دهد که این افسر پلیس در هیوستون بعد از تعقیب مردی در شمال شرق این شهر، در نهایت او را با شلیک گلوله از پا در می‌آورد.

تیراندازی منجر به قتل این شهروند آمریکایی حدود یک ماه پیش روی داده و بعد از گذشت سی روز، بعنوان بخشی از سیاست اداره پلیس هیوستون، تصاویر دوربین‌های متصل به لباس‌های چند افسر پلیس حاضر در صحنه منتشر شده است.

تصاویر با گفتگوی پلیس با زنی شروع می‌شود که از رفتار خشونت بار نامزد خود شکایت کرده بود؛ با فرار فرد از صحنه، افسر پلیس با خودرو به تعقیب او می‌پردازد و صدای او که به دیگر همکاران خود می‌گوید مظنون مسلح است مراقب باشید، به روشنی در این تصاویر شنیده می‌شود.

لحظاتی بعد صدای تیراندازی‌های ممتد به گوش می‌رسد و همزمان با مظنونی که زخمی شده و دستبند به دست او زده می‌شود، یکی از افسران پلیس به دلیل برخورد با خودرو زخمی شده و روی زمین افتاده است.

هر چند در این تصاویر مظنون به نظر می‌رسد که حال مساعدی داشته باشد، ولی بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل خونریزی و جراحت ناشی از برخورد گلوله جان خود را از دست داد.

همچنین مشخص نیست در این تصاویر، صدای گلوله‌هایی که می‌آید فقط از سوی نیرو‌های پلیس است یا اینکه فرد مظنون نیز به سوی این نیرو‌ها تیراندازی کرده است و در واقع مبادله آتش صورت می‌گیرد.

اداره پلیس هیوستون گفته است درباره کلیت این روی داد تحقیق می‌کند.

خشونت پلیس فلوریدا در بازرسی از یک خودرو
آمریکا

به گزارش پایگاه اینترنتی «لا اند کرایم» آمریکا، پلیس فلوریدا با متوقف کردن یک خودرو که سه سیاه پوست داخل آن بودند در صدد بازرسی از آن افراد برآمد که در ادامه یک سیاه پوست تصمیم به فرار از محل گرفت.

پس از آن پلیس در میان بوته زار‌های منطقه لنگ وود، فرد فراری را دستگیر کرد. پلیس به علت فرار این فرد، دو گلوله به پای وی شلیک کرده بود.

دو نفر دیگری که در خودرو بودند پس از بازجویی پلیس آزاد شدند، اما از سوی پلیس تحت نظر هستند.

از داخل این خودرو دو اسلحه سرقتی هم کشف و ضبط شد.

خبرگزاری صدا و سیما

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها