مدیر فرودگاه صنعا: ائتلاف سعودی مانع از انجام‌ پروازها می شود

مدیر فرودگاه صنعا: ائتلاف سعودی مانع از انجام‌ پروازها می شود
سه شنبه 31 خرداد 1401 - 21:57

مدیر فرودگاه بین المللی صنعا، خالد الشایف، ائتلاف متجاوز را به ممانعت دائمی از پروازها متهم نمود و تأکید کرد که فرودگاه صنعا کاملاً آماده است و هیچ توجیهی برای تاخیر در پروازها وجود ندارد.

العالم - یمن

الشایف در مصاحبه خود در راهپیمایی امروز سه شنبه توضیح داد که مدیریت فرودگاه صنعا، هیچ شرط و یادداشتی برای این کار دریافت نکرده است و ادامه ممانعت از پروازها توسط ائتلاف متجاوز، غیرقابل توجیه است.

وی با اشاره به سکوت سازمان ملل و سایر سازمان‌ها در مورد ممانعت ائتلاف متجاوز از پروازهای رفت و برگشت فرودگاه صنعا، تاکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی نگران بازکردن فرودگاه به روی شهروندان یمنی نیستند، زیرا آنها خودشان از آزادی استفاده از فرودگاه برخوردارند و از فرودگاه آزادانه استفاده می‌کنند و پروازهای آنها به طور مداوم و مرتب انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد پروازها از اردن مطابق جدول برنامه انجام می شود و 4 پرواز در نظر گرفته شده است که از فردا تا اول تیرماه انجام می شود. این نشان می دهد پروازهای تعیین شده به نفع شهروندان بوده و از ظرفیت آنها به طور کامل استفاده می شود. بر خلاف پروازهایی که پیشتر بدون برنامه ریزی قبلی انجام می شد.

وی خاطرنشان کرد: تداوم برنامه ریزی و اعلام پیش از موعد پروازها، به کاهش آلام مسافران و تسهیل در کار رزرو پرواز کمک می کند.

پربیننده ترین خبرها