الحوثی: دشمنان از رسیدن به اهدافشان نا امید شده اند/ جنگ نرم ائتلاف متجاوز علیه ملت یمن

الحوثی: دشمنان از رسیدن به اهدافشان نا امید شده اند/ جنگ نرم ائتلاف متجاوز علیه ملت یمن
چهارشنبه 1 تير 1401 - 18:17

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: دشمن با ترتیب دادن جنگ نرم، ایمان، هویت و معنویت مردم یمن را هدف قرار داده است که باید نسبت به توطئه ها و فعالیتهای دشمن بسیار هوشیار باشیم.

العالم _ یمن

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: ائتلاف متجاوز صنعا را با سلاح های ممنوعه بین المللی هدف قرار داد و کوشید با حملات گسترده نظامی این شهر را اشغال کند.

وی افزود: دشمن به هدف قرار دادن پایتخت با انواع سلاح اکتفا نکرد و کوشید مردم را به قتل برساند اما دشمن در زمینه هدف قرار دادن امنیت صنعا با شکست مواجه شد.

رهبر جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: دشمن همزمان با ایجاد مشکل برای معیشت مردم و تحریک آنان کوشید مردم را به طرف هرج و مرج و تغییر مسیر نبرد به جنگ داخلی، سوق دهد اما با آگاهی بالای مردم یمن مواجه شد زیرا مردم یمن دارای درجه بالایی از آگاهی هستند.

الحوثی با بیان اینکه دشمن کودکان و زنان را به قتل رساند و تاسیسات عمومی را ویران و صنعا را هدف قرار داد یادآور شد: کشور ما با رنج های زیادی مواجه است و دشمن از انواع جنگ های اقتصادی و معیشتی استفاده کرد تا جنگ را به تمام خانه های یمن برساند.دشمن پایتخت و این سرزمین را با جنگ نرم در سطوح فکری و اخلاقی هدف قرار داد.

وی افزود: مردم یمن نسبت به مشکلات بسیار صبر کردند که این صبر ناشی از ایمانشان است. مردم یمن هرگز تسلیم نشدند زیرا آزاد منشی شان به خاطر ریشه ایمانی شان است پس این مردم جز در برابر خداوند متعال هرگز در برابر هیچ طرفی تسلیم نمی شوند. مردم یمن دشوارترین مراحل و بزرگترین چالشها و خطرات را پشت سر گذاشتند لذا خداوند به آنان پیروزیهای عظیمی ارزانی داشت.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: دشمنان که فکر می کردند دو هفته ای اهدافشان را محقق می کنند هشت سال است که ناامید شده است. دشمن می بایست از تجاوز ظالمانه دست بردارد که هیچ توجیه و ضرورتی ندارد و بیهوده است.

الحوثی با بیان اینکه مردم ما، عظیم، آزاد و مستقل هستند و طعمه ای آسان نیستند بیان داشت: دشمن با ترتیب دادن جنگ نرم، ایمان، هویت و معنویت مردم یمن را هدف قرار داده است که باید نسبت به توطئه ها و فعالیتهای دشمن بسیار هوشیار باشیم.

پربیننده ترین خبرها