حمایت کاربران یمن از سخنان رهبر انصارالله یمن

حمایت کاربران یمن از سخنان رهبر انصارالله یمن
پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 - 22:03

کاربران یمنی در فضای مجازی سخنان سیدعبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن درخصوص کمک خواستن سعودی‌ها از اسرائیل برای مقابله با موشک های یمن را بازنشر کردند.

العالم - یمن

رهبر جنبش انصارالله دیروز چهارشنبه با شیوخ استان تعز در جنوب یمن دیدار کرد و گفت که استان تعز نماد سربلندی، استواری و میهن پرستی خالصانه است که در موضع گیری عالی خود در مقابله با تجاوز به این استان و کل کشور، نشان داد.

عبدالملک الحوثی افزود که به طور رسمی با تمام توانمندی ها، به خدمت رسانی در استان تعز توجه دارد و اقدامات اجتماعی انجام می دهد.

وی اشاره کرد آن که تعز و تمام استان های یمن را محاصره کرده "ائتلاف متجاوز" است و ما محاصره نکرده ایم، بلکه در محاصره هستیم و محاصره شده ایم.

الحوثی تاکید کرد صنعا آمادگی دارد راه ها را برای خدمت به شهروندان باز کند و این کار را به شیوه ای ابتکاری، حتی در صورت عدم توافق با طرف مقابل، انجام می دهد.

الحوثی تاکید کرد که هیچ احدی در این دنیا در این حد نیست که آزادی، استقلال و کرامت مردم یمن را مصادره کند. وی همچنین بر لزوم شکست دشمنان و بازگرداندن کل یمن تاکید کرد.

وی افزود که سعودی ها برای به دست آوردن سامانه ای که موشک های ما را ساقط کند، از تمام دنیا کمک گرفتند تا جایی که به دشمن صهیونیستی التماس کردند. وی تاکید کرد که نیروهای یمنی امروز موشک هایی با برد بلند و با دقت بالا دارند و فناوری های مدرن آمریکایی در مقابله با آنها ناکام مانده اند.

رهبر انصارالله با بیان اینکه بخش صنایع نظامی یکی از بهترین بخش های صنعتی در سطح منطقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوزات است چرا که تهدید نظامی ادامه دارد و دشمنان در حال آماده شدن برای تشدید تنش در مرحله بعدی هستند.

کاربران یمنی به سخنان حوثی واکنش نشان دادند، فعال یمنی (احمد عایض احمد) در حساب کاربری خود نوشت: اینجا تعز است در محضر رهبر انقلاب برای شنیدن سخنان و فرمان ایشان.

کاربر یمنی (المرتضی المتوکل) با اشاره به سخنی از سید عبدالملک الحوثی رهبر این کشور، در توئیت خود نوشت: عبدالملک الحوثی در دیدار با بزرگان و شیوخ تعز اعلام کرد که خائنان، نماینده یمن و هیچ یک از استان های آن نیستند. تنها نماینده یمن، فرزندان بزرگوارش هستند که در نبرد آزادسازی، آزادی و استقلال می جنگند.

در همین زمینه، فعال یمنی (فکر می‌کنم Darweish) در توئیتی با تاکید بر اینکه تجاوز به یمن، اعتبار و هیبت حاکمان شبه جزیره عربستان را در برابر مردمانشان شکست، نوشت جنگ یمن اعتبار و حیثیت حاکمان شبه جزیره را در برابر ملتش شکست و هنوز چیزهای زیادی هست که این جنگ عرضه خواهد کرد.

فعال یمنی (ابو هشام الهاشمی) در توییتی با اشاره به اینکه طرف یمنی به خودکفایی نظامی رسیده است، نوشت: با یاری خداوند متعال و قدرت در بخش نظامی، در تولید سلاح های سبک و متوسط ​​به خودکفایی رسیده ایم. # وزیر دفاع محمد ناصر عاطفی

پربیننده ترین خبرها