وزیر دفاع یمن: ذخایر سلاح های راهبردی کشور برای ده ها سال کافی است

وزیر دفاع یمن: ذخایر سلاح های راهبردی کشور برای ده ها سال کافی است
شنبه 4 تير 1401 - 23:02

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت: ذخایر سلاح های بالستیک و راهبردی کشور برای جنگی ده ها ساله کافی است.

العالم - یمن
بنابر گزارش شبکه المسیره یمن، سرلشکر محمد ناصر العاطفی روز شنبه افزود: ما با صلحی موافقیم که منافع عالی ملت یمن و عزت و استقلال کشور را تامین کند.

وی بیان کرد: به متجاوزان و در راس آن ها نظام های سعودی و امارات اعلام می کنیم که دست از سر یمن بردارند و نیروهای مسلح یمن را تحریک نکنند زیرا نیروهای مسلح ما می داند کسانی که تاکنون درس نگرفته اند را چگونه ادب کنند.

العاطفی گفت: اگر دشمن به نصیحت های جدی و صادقانه یمنی ها گوش نکند باید خود را سرزنش کند زیرا ما مسئول ناشنوا بودن گوش های آن ها و مسئول سرسپردگی آن ها به پایتخت های غربی و صهیونیستی نیستیم.

وی از متجاوزان خواست به نصیحت های چند باره رهبر انصارالله گوش دهند و معنای ان را درک کنند و دست از سر ملت یمن بردارند و گرنه پشیمان می شوند.

وزیر دفاع یمن گفت: اگر آن ها به نصیحت های صادقانه گوش ندهند، کاری می کنیم که فریاد و زاری آن ها دنیا را پر کند و در این صورت پشیمانی سودی ندارد و هیچ کسی نمی تواند آن ها را از ضربات کوبنده ما نجات دهد.

وی افزود: بانک اهداف خود در عمق کشورهای متجاوز به یمن را به روز کرده ایم و در صورتی که دست از تجاوز و محاصره برندارند، آن ها را شگفت زده خواهیم کرد.

العاطفی اضافه کرد: صنایع نظامی و مهندسان نظامی شبانه روزی برای تقویت و گسترش ذخایر موشک های بالستیک راهبردی و پهپادهای دقیق و کارآمد برای نبردی طولانی تلاش می کنند.

وی گفت: به دشمن و دنباله روهای آن نصیحت می کنیم که در پی سنجش میزان صبر ما نباشند زیرا ما می توانیم ضربات دردناکی را به آن ها وارد کنیم.

پربیننده ترین خبرها