در همایش "با هم علیه عادی‌سازی" مطرح شد؛

رئیس رسانه ملی: ما، اکنون در موضع قدرت هستیم نه دشمن/ نباید از اهمیت پیروزی‌ها بکاهیم

رئیس رسانه ملی: ما، اکنون در موضع قدرت هستیم نه دشمن/ نباید از اهمیت پیروزی‌ها بکاهیم
سه شنبه 7 تير 1401 - 19:37

سازمان صداوسیما همایشی سیاسی با عنوان "با هم علیه عادی سازی" در مقر رایزنی فرهنگی ایران در دمشق برگزار کرد، این همایش به ریاست پیمان جبلی و با حضور جمعی از نویسندگان، ادیبان، هنرمندان و اصحاب رسانه سوری و عرب برگزار شد.

العالم - سوریه

با تسریع روند عادی سازی روابط برخی رژیم های عربی با اشغالگران صهیونیست که در قالب برگزاری نشست‌ها، دیدارها و دعوت های متقابل نمایان شده است، جبلی رئیس سازمان صداوسیما که به سوریه سفر کرده است، همایشی با عنوان "با هم علیه عادی سازی" را برگزار کرد تا تاکیدی بر این باشد که رویارویی با دشمن صهیونیست و عادی سازی در زمینه های مختلف همچنان ادامه دارد و مهم‌ترین شکل آن، در زمینه رسانه‌ای است و این همایش تاکیدی بر خطرات عادی سازی برای منطقه است.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران در این باره گفت: اکنون دشمن از ما می‌ترسد و چالش هایی که با آن روبرو هستیم واکنش دشمن است.

وی افزود: این نکته بسیار مهمی است ما، اکنون در موضع ابتکار و قدرت هستیم نه دشمن؛ دشمن در موضع واکنش قرار دارد و نباید از اهمیت پیروزی‌هایی که به دست آورده‌ایم و پیروزی هایی که ان‌شاء‌الله در آینده محقق خواهد شد بکاهیم، اما این مساله، ابتدا مستلزم درک درست و دقیق از واقعیت ها، نقشه سیاسی و پیروزی‌ها و سپس انسجام و هماهنگی بین اصحاب و متخصصان رسانه، اندیشمندان و روشنفکران عرب در جوامع عربی و اسلامی است تا از این مرحله عبور کنیم.

شرکت کنندگان در این همایش که با حضور نمایندگانی از موسسات فرهنگی و رسانه‌ای و گروه‌های سیاسی برگزار شد، تاکید کردند که شکست دشمن صهیونیست در عادی سازی با همه رژیم‌های عربی از راه های سیاسی و اقتصادی، دشمن و پیروانش را به در پیش گرفتن جنگ نرم از طریق رسانه ها برای نفوذ به جوامع نفوذ سوق داده است.

شرکت کنندگان با تاکید بر اینکه اذهان عرب‌ها، عادی سازی با رژیم اشغالگر، قاتل کودکان، خبرنگاران و ویران کننده خانه ها را نخواهد پذیرفت، تاکید کردند روابط با رژیم اشغالگر، خنجری به پشت آرمان فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها