هشدار مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی؛ واکنش کاربران به پرواز سه پهباد حزب الله بر فراز میدان کاریش

هشدار مقاومت به رژیم اشغالگر صهیونیستی؛ واکنش کاربران به پرواز سه پهباد حزب الله بر فراز میدان کاریش
يکشنبه 12 تير 1401 - 22:46

تعامل در داخل و خارج لبنان و در داخل رژیم اشغالگر صهیونیستی با انتشار اخباری مبنی بر پرواز سه پهپاد شناسایی حزب الله به سمت میدان کاریش ادامه دارد، رژیم اشغالگر صهیونیستی درصدد تصرف پهبادهای مذکور است.

العالم - لبنان

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ظهر روز شنبه، گروه شهیدان جمیل سکاف و مهدی یاغی برای انجام مأموریت های شناسایی، سه پهباد غیرمسلح در ابعاد مختلف به سمت منطقه مورد مناقشه در میدان کاریش ارسال کردند. پیروزی فقط از جانب خدای توانا و توانا است.

در همین راستا، توییت ها در لبنان مملو از نظرات مختلف در این زمینه شد و هشتگ های متعددی منتشر گردید که بارزترین آنها هشتگ مقاومت بود که در لبنان ترند (پر استفاده) شد.

صادق النابلسی، استاد علوم سیاسی دانشگاه لبنان، در توئیتی تأکید کرد که صهیونیست ها هر روز، در نتیجه جنگ روانی مقاومت می میرند و پهپادها آنها را با حقیقتی تلخ مواجه می کند و برای آنها به خوبی آشکار می سازد که مقابله با مقاومت، یک شکست است.



ابوعلی محمد گفت که اسرائیل می داند که این یک پیام است و اگر مقاومت می خواست کشتی اسرائیلی را ازعرصه وجود پاک می کرد.


حیدر در توئیت خود نوشت: با شعار سلام فرمانده و سلام یا مهدی، نیروی هوایی حزب الله، ترانه وحشت را در دل صهیونیست ها خواند.



حسین زین الدین از شهدای مقاومت، جمیل اسکاف و مهدی یاغی که دو پهپاد به نام های این دو شهید نامگذاری شده اند، یاد کرد و گفت: جمیل و مهدی لبخند زدند، پس نام شما نام آغازین در سفر ابابیل به سوی سپاه ابرهه است. شما و خانواده شهدا لبخند بزنید. اینک زمان آن رسیده است که به آسمان بنگریم و پیام های ملکوت را دریافت کنیم و به اهل زمین بشارت دهیم. مقاومت رسید!

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها