دستگیری 5 داعشی و یکی از رهبران برجسته آنها در چند استان عراق

دستگیری 5 داعشی و یکی از رهبران برجسته آنها در چند استان عراق
سه شنبه 14 تير 1401 - 23:16

5 تروریست داعشی و یکی از رهبران برجسته آنها توسط نیروهای امنیتی عراق در استان های بغداد، کرکوک، الانبار، صلاح الدین و سلیمانیه دستگیر شدند.

العالم - عراق

یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از دستگیری 5 تروریست داعشی از جمله یکی از رهبران برجسته این گروه تروریستی در چند استان عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در بیانیه رسول آمده است که در راستای اجرای دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح عراق مبنی بر تداوم عملیات ویژه علیه تروریست ها، نیروهای قهرمان دستگاه مبارزه با تروریسم، در چند عملیات، عناصر مهم گروه تروریستی داعش را دستگیر کردند.

به گفته وی، در عملیات اطلاعاتی ویژه در بغداد، یکی از رهبران برجسته داعش معروف به ابوعلی بغداد که در چند عملیات تروریستی علیه شهروندان غیرنظامی و نیروهای امنیتی شرکت داشت، دستگیر شد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اشاره کرد که 4 تروریست داعشی در استان الانبار، کرکوک و صلاح الدین دستگیر شدند و یک تروریست داعشی نیز در سلیمانیه با هماهنگی با نیروهای آسایش دستگیر شد.

یحیی رسول تاکید کرد که دستگاه مبارزه با تروریسم مصمم است تا از ملت عراق حفاظت و سرزمین مقدس عراق را از این گروه های خبیث پاک کند.

میدل ایست نیوز

پربیننده ترین خبرها